Castle klart du får vara med på listan! Jag har inte lagt in några bilder på dej o Melin, vill ha eran tillåtelse först!..Men så fort jag får ett godkännade så lägger jag in en bild på dig :D..
Jag beklagar verkligen sorgen castle, det är mycket svårt att gå vidare i början, och det sätter sina spår för hela livet..
Man är väldigt rädd om dom man älskar, och även om jag försöker så kan jag inte låta bli att vara lite överbeskyddande både mot sambon och Tindra..Jag brukarn vara rädd när Sambon ska ta bilen till sin skola, särskilt nu när det är snö och halt,han tycker väl att jag är lite fjantig, men det är ju bara för att jag är rädd om honom..
Jag tror att när Tindra blir 1.5 år gammal så kommer jag vara livrädd när hon äter, i och med att min bror gick bort genom att han satte mat i fel strupe och kvävdes till döds..Det gick inte få ut maten och min mamma vände upp och ner på honom och dunkade han i ryggen, men allt som kom ut var blod..Så man kan ju säga att jag såg min bror dö i stort sett, även om jag bara var 7 år gammal så kommer jag aldrig glömma..Det som verkligen har satt sig i mitt huvud, är hans skräckslagna ögon som bara tittade på mig, men jag kunde inte hjälpa han...och det är det värsta..Att man inte kunde göra något...Men nu på senare år så har jag förstått att jag var för liten för att veta vad man skulle göra...
Jag tror också på det där med bortgågna, tycker det var så kuslig i våran andra lägenhet..För det kändes verkligen som om man var iakttagen av någon..Jag kunde inte sova på den ena sidan sängen, för jag vaknade varje natt av att nån stog böjd över mig och bara kollade..Det var en vuxen och ett barn...Jätte läskigt..Tillslut vägrade jag sova på den sidan, och min sambo fick göra det..Sen när jag bytte sida så kunde jag sova gott varje natt...Fast i storarummet vid våran öppna spis var det också kusligt..usch!...Så jag hade mycket svårt att vara i storarummet själv om nätterna när jag kollade på tv..scary!...Men som tur är verkar det vara väldigt lungt i denna lägenheten..Tack och Lov! =)...
oj vad långt det här blev..Tack för att ni alla finns, och gör min tillvaro ljusare =)