• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Thullan

Miidori: Jag har bil så vi kan ta oss till Norrahammar emellanåt!!
    Kommer ha bilen varannan vecka som det ser ut nu.
    Kram

• Miidori
    THULLAN: vad bra det låter ju toppen!Wiiieee =)...Ska bli kul o grilla hos Tessan i sommar, vad gott..smaskens..haha!..yummi!
  • therese o ebba

Jippiee!! Det blir ju hur bra som helst!! Ser framför mig hur våra små sötnosar krälar runt i trädgården i sommar Skrattande.

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

Therese o Ebba...Yeeeeeeh guud va gulligt!!Wilma kommer ju nästan kunna gå kanske, det vet man ju aldrig!Tänk när alla våra barn kan springa o gå, vad roligt dom kommer ha det!Leka och allt..*drömmer en sekund*...naaaaw!! =)

• therese o ebba

Jaa, vad roligt!!!

Mamma till Ebba 061011
  • medistra

usch, så har man gått och blivit förkyld också, ont i halsen, näsan rinner och hosta, blä

sonen hann bara gå på förskolan i 4 dagar efter juluppehållet innan han blev sjuk och nu har han smittat både mig och sambon, hoppas bara att Loke klarar sig, han hostar och nyser en del men än så länge är han inte snorig i alla fall och det känns som det viktigaste, det blir ju så himla jobbigt för de små att amma med täppta näsor

maxpax: Välkommen!

MN72: vad tråkigt att Emil inte vill öka mer i vikt, jag höll på likadant med att komplettera med ersättning när Lukas var liten för att mjölken inte räckte till och jag vet inte om jag skulle
    orka hålla på att köra både amning och ersättning en gång till, blir det så nu med Loke med så lägger jag ner amningen helt

Thullan: det finns både handsprit och ytdescinfektionsmedel att köpa på apoteket, jag kör stenhårt på det när sambon är magsjuk (handsprit efter varje handtvätt och rengöring plus descinfektion av toa och handfat varje gång han varit där)och jag brukar klara mig faktiskt, så det är ett litet tips, men du kanske inte är riktigt lika nojjig som jag

• therese o ebba

Hej! Jag har lagt in följande i min adresslista:

Miidori
    Thullan
    Gravisen
    Pärlan81
    Tintan
    MN72
    Springsteen

Jag tog dem som är anmälda till fikan på tisdag. Om det är någon mer som vill vara med får ni hojta till!!

Tänkte jag skulle bjuda ut er allihopa till vårat hus framåt våren, kanske ha picknick i trädgården .

Gravisen: Hur går det!? Hört något än??

Mamma till Ebba 061011
  • Tintan

Therese & Ebba: Vad mysigt, tänkte bjuda hem er sen med när vi har flyttat och fått iordning i den nya lägenheten,kan ju vara trevligt att ha en fika dag varje vecka nu framöver.
    Får se vad jag säger efter Tisdag nästa vecka *ler* inte helt smidigt att ge sig ut ensam med 2 små barn men jag hopps att det ska gå bra så jag kan hänga på framöver med.
    Hemma kan man ju fixa och mata 2 ensam men på ett fik blir det värre.....
    men jag vill ju så gärna skam den som ger sig.

Ska snart klä på familjen här nu och ge oss ut en sväng....benji är feberfri idag och behöver lite luft.
    /Tina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping