usch, så har man gått och blivit förkyld också, ont i halsen, näsan rinner och hosta, blä
sonen hann bara gå på förskolan i 4 dagar efter juluppehållet innan han blev sjuk och nu har han smittat både mig och sambon, hoppas bara att Loke klarar sig, han hostar och nyser en del men än så länge är han inte snorig i alla fall och det känns som det viktigaste, det blir ju så himla jobbigt för de små att amma med täppta näsor
maxpax: Välkommen!
MN72: vad tråkigt att Emil inte vill öka mer i vikt, jag höll på likadant med att komplettera med ersättning när Lukas var liten för att mjölken inte räckte till och jag vet inte om jag skulle
orka hålla på att köra både amning och ersättning en gång till, blir det så nu med Loke med så lägger jag ner amningen helt
Thullan: det finns både handsprit och ytdescinfektionsmedel att köpa på apoteket, jag kör stenhårt på det när sambon är magsjuk (handsprit efter varje handtvätt och rengöring plus descinfektion av toa och handfat varje gång han varit där)och jag brukar klara mig faktiskt, så det är ett litet tips, men du kanske inte är riktigt lika nojjig som jag