• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Miidori: Ibland är det väl så skönt när man får vara så lycklig och bara tycka att livet är underbart.
    Det är som på kvällarna när alla ens barn sover och man bara kan titta på dem och tycka att man är rikast i hela världen.
    Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori

Ja verkligen!Är så hemskt tacksam för Tindra, att hon har det bra och mår bra!..Tycker så hjärtans synd om alla som mist sitt barn på ett eller annat sätt, blir alltid lika tårögd när jag läser om alla änglabarn...Gråter
    Jag vet hur ont det gör att mista nån som står en nära...min lillebror dog när han var 1,5 år gammal...Jag var bara 7 år, men det är något man aldrig kommer glömma!Så jag är så himla lycklig för Tindra, hon gör hela mitt liv till en underbar tillvaro..hon är det lilla ljuset i mitt mörker ..

• Pärlan81

Miidori: beklagar att din lillebror gick bort!! Det är alltid lika hemskt!!!

Men skönt att du är glad! Av ingen speciell andledning Skönt att bara trivas med sitt liv!!!!

jomi: Du får vara me på min lista än o jag har inte heller kunnar vara med på fika än du får hänga på du med snart!!!

Har en liten seesa här som behöver bajja. Hon fiser men det vill inte komma riktigt! Hon är lite sur för det tror jag.

Hoppas ni all mår bra!!! Kram

• Mammsing

Miidori, är verkligen ledsen för att du förlorade din bror.

• maxpax

Hej igen allihopa! Kul att läsa vad alla skriver. Det låter som om många har "pratat" ett tag. Ingår ni i samma föräldrargrupp eller råkade ni bara träffas på familjeliv?

medistra: tack för välkomnandet

Ha det bra allihopa

• Gravisen

hje på er!

inget hört om huset än, meni morgon kommer mäklare o då får vi nog veta lite mer...
    hinner knappt skriva nåt nu för lille willy ligger där inne o låter mat dags sen sova 

kram till er alla ni e så jäv.. härliga  Skrattande

Miidori: du som drömde dig bort en stund när de små goingarna kryper el går...trotsen då  lika välkommet  jag menar ni ser ju hur jag har det  Skrattande  vist längtar man  ha ha ha ha
    nää Lowa e såå himla go min lilla trollunge...

• Thullan

maxpax: Vi går inte i samma föräldragrupp utan har lärt känna varandra här inne.

Miidori: Usch jobbigt det är att förlora nån. Förlorade min älskade far i cancer 2003 o jag mår dåligt av det än. Min pappa o jag stod varandra så nära så jag var helt knäckt, än idag kommer ju saknade att aldrig få prata med honom, att han aldrig ska få se Wilma. Jobbigast är vi de tillfällen då det är födelsedagar, bröllop, högtider (jul o så), dop. Men som du säger så är man tacksam för det man har.
    Kram alla här

• Pärlan81

thullan: Kram till dig med!!!

maxpax: Välkommen!!

• therese o ebba

Miidori och Thullan: Måste vara hemskt jobbigt att förlora någon nära anhörig.. Är så tacksam över att mina nära o kära är friska och mår bra.

Idag vaknade jag upp bredvid Ebba som låg där med ett jättesmile på läpparna. Dagen kan ju inte börja på ett bättre sätt Glad.

Igår kväll fick mormor passa Ebba ett par timmar när min sambo fick för sig att jag skulle lära mig åka skidor. Inga brytna ben idag så det måste väl gått hyfsat bra då Flört.

Ha en bra dag och kram på er alla!

Mamma till Ebba 061011
  • therese o ebba

jomi: lägger till dig i min lista

maxpax: välkommen till ett helt underbart gäng Cool

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping