• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Thullan

Här har man inte fått magsjukan än o Mattias är fri från den, han spydde 3 gånger bara. Har jag o Wilma inte fått den nu så hoppas jag vil slipper. Det är över 30 timmar sen han hade det. Kram

• medistra

nu så har jag lagt in min förlossningsberättelse i min blogg, men varning tjejer, den är låååång

• Miidori
    Medistra: Då måste jag checka den!

Thullan:
    Skönt att ni sluppit magsjuka!
  • Kottten

åååå va ja missar massor nu när ja inte kan hänga här!!! Jäkla skit!!!!!! O igår fick ja veta att ja inte blir inkopplad förrän i slutet av nästa vecka!!!!!! Teknikens under på 2000-talet!!!!! grrrrrr..... Kan ju nämna igen att vi blev urkopplade den 25 dec...

Nåja, ja tar mig till bibblan me jämna mellanrum för att kika lite men man får ju bara en timme om dan här o den går fort vill ja lova!!!!!!!!!!

Men men , ja återkommer så fort ja kan o då kommer ja ta igen allt!!! hihi... Då kommer ja tvinga er andra till fika... hihi... vare sig ni vill ellerinte... hihi...

• jomi

Jag vill vara med på allas listor.......
    Jag vet att jag inte kunnat följa med på en enda fika än men det kommer jag lovar!!!!!!!!!!!
    Vill ju gärna veta lite om er alla är såååå nyfiken!

Terese: Kul med hus!!!

Gravisen: Lycka till!

Thullan: hoppas ni slapp undan! *ryser*

Medistra: Krya på dig..jag är precis fri från mitt snor..

Ha det gött alla andra

• Springsteen

Tiden går ju superfort... Wilmer är 19 dagar idag

Har ringt om en lägenhet idag... 110kv med trädgård!!! Hoppas de ringer tillbaka i morron låter ju super... Skulle helst oxå vilja köpa hus, men måste ju vänta tills sambon vet om han får jobb eller ej.. slutar ju skolan i juni....

Tips på en present till en nybliven mamma och till dottern mottages gärna Jag fick örhängen av henne så känner inte att jag vill ge henne smycken oxå... känns lite tråkigt... och inte för tjejigt...

• Thullan

Hej alla!
    Orkar inte med en sjuk karl här hemma, han orkar fan inte nåt. Ingen som tänkte så när både jag o Wilma hade halsont o var förkylda för nån månad sen, inte ens tal om att vara hemma från jobbet o hjälpa till. Jag både ta hand om Wilma, laga mat o tar hand om en halvdöd karl. Sen vill jag ju flytta oxå så det blir klart nån gång. Jaja, jag klara mig. Ville bara skriva av mig lite ilska.
    Kram

• Miidori
    Jomi: Har lagt till dej på min lista :)

Thullan: Ja karlar du vet ..Dom är det mest synd om...ALLTID!
  • Mammsing

Springsteen, hoppas att ni får lägenheten!

• Miidori

åh vad jag är såå glad :D...är ingen speciell anledning är bara så lycklig o tacksam!......Oh happy day my friends!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping