fy idag är alla mina tankar hos den lilla pojkens i Norrahammars familj, vilken tragedi, man kan inte ens föreställa sig hur de mår just nu
vi ska på kalas hela helgen, i morgon åker vi hem till mamma i Ulricehamn för att fira min lillebror som fyllt tonåring i veckan
och på söndag bär det av till min sambos föräldrar för att fira hans lillebror som också fyllt år i veckan
utöver detta ska jag bara slappa och ta det lugnt
Springsteen: något som brukar funka på Loke när han har ont i magen (och Lukas när han var liten med) är att man sitter ner, ganska långt ut på kanten av stolen eller soffan och lägger Loke på magen över knäna så att det ena knät är mitt under buken och det andra är under bröstkorgen, armarna hänger framåt över det främre knät, så "gungar" man benen fram och tillbaka samtidigt som man "klappar" med ena handen på rumpan, ju ondare i magen desto bestämdare klapp på rumpan och gung
har man en napp så kan man hålla den i munnen med, skriket brukar ge med sig ganska snabbt här hemma med den här tekniken och han somnar som en stock, det blir väl lite som magmassage antar jag med knät som gungar under buken