• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Masqito

Ja jag hoppas det är nåt. :)
    Men är de tinte lite tidigt med alla dessa symptom?

• Masqito

Helsjukt..det står att det finns 1283 inlägg, men får bara upp till 1280 när jag går in på inläggen på BIM v.7 ?

• Masqito

Maglan: Nej, det tror jag inte. Gången jag plussade hade jag symptom från ÄL+3. Då vart jag torr i munnnen och fick metallsmak. Kan ha vart tur, men det kan också ha varit att jag hade ÄL tidigare. Använde inte stickor då, gick på känsla..
    Har nu börjat känna av en lite egendolmlig smak i munnen..
    Vet inte om det är inbillning eller om det är sant..

• Masqito

Hmm..då måste det ha blivit nåt fel där alla trådar ligger..för där stod det 1283.

• Licia

har förstått av alla kloka tjejer som skriver in här på FL att man kan känna sympton ganska omgående. Och allt är naturligt och inget är konstigt. Jag väljer att tro på det, även fast ens mera sansade sida säger att jag borde ta mig i kragen och inte känna efter så himla mycket...

• Sofis

Hej allihop Jag såg att era symptom fortsätter att vara starka! Själv har jag idag en knappt befintligt molvärk... förut har jag inte haft nån aptit, idag är jag tokhungrig... det är skönt att det bara är en vecka kvar nu så att man får veta snart...

• Maglan

Sofis

Hej :P
    Här ökar bara molvärken.. Fan om det är riktig mensvärk..då blir jag galen!! :/

• Masqito

Licia: Det som står i texter är menat mest generellt för alla, men som vi alla vet så finns det alltid undantag. Det är jag glad för, det måste ju finnas svängrum åt båda hållen..

Sofis: Din molvärk har lugnat ner sig nu..Nu känner jag mig mer normal..haha Är det några andra symptom som blivit starkare hos dig då?