BIM v. 7
Oops dubbelt skickat...
Oops dubbelt skickat...
Masqito: jo jag såg att du hade det, började känna lite på mina egna, vet inte om det är inbillning men förut idag när jag satt på bussen, kändes dom jättetunga...
Masqito: jo jag förstår absolut att förhoppningarna har ökat, det har dom ju för mig med i och med molvärken, eftersom jag inte känner igen den, man tycker ju att efter 24 år borde man känna igen sin kropp, och molvärk hör inte hemma här annat runt mens...
minnY: helt normalt att föreställa sig saker, det gör jag hela tiden. Jag har superkoll på min kropp just nu, kollar in brösten, flytningarna, magvärken... you name it
Gud vad skönt det är att ha andra i samma sits att prata om detta med... vet inte vad jag hade gjort annars
Masqito: ja detta var första gången som jag kollade upp min äl efter 5 års p-piller användande. Ganska spännande att se stegringen och veta att man faktiskt har äl och så... ja du det har snart gått en vecka nu...
Masqito: ja om några dagar bör väl ägget fästa om det har tagit sig... guuud så spännande
Masqito: Du kanske visste detta redan men det gjorde inte jag: "Din livmoder börjar växa redan från dag ett och ofta kan detta kännas som molande mensvärk. Lite obehagligt, men det gör inte ont. Det är dessutom helt normalt och kan finnas kvar under hela graviditeten, eller bara i perioder under graviditetens gång. Det kan komma och gå från dag till dag, vecka till vecka eller månad till månad.." wow nu kommer 'tänk om' tänkandet igen.. tänk om det faktiskt är så att värken vi känner är livmodern som så smått börjar växa??
Masqito: Jag får glädjerus av att läsa dina inlägg, du är bra för mitt humör ikväll
Masqito: Svårt att säga faktiskt... jag har ju alltid några extrakilon för mycket på magen
så känner mig väl alltid lite svullen... men nej jag tror inte att jag känner något särskilt med svullnad eller så..