• Sofis

BIM v. 7

Cattis82: Jo det är sant... men jag vill inte vänta till BIM Jag vill testa nuuuuu....jaja man får väl försöka hitta nåt att roa sig med så länge...

• Sofis

Licia: Jag har molvärk, har haft den sen äl i mån/tis. Jag hoppas verkligen att värken inte är äl-relaterad utan att det är ett tidigt grav symptom eller nåt Igår hade jag värsta PMS-symptomen, typ starkare molvärk, sötsug och känslan av att mensen skulle komma närsomhelst (vilket den ju inte ska ). Så jag hoppas för mitt psykes skull att jag plussar om två veckor...

• Sofis

Cattis82: Jag skulle faktiskt också vilja jobba hela helgen, ska bara jobba på söndag jaja, jag får väl gå och sätta sprätt på pengarna som jag inte har, imorgon

• Sofis

Licia: Jo visst är det mysigt att känna efter, men skrämmande samtidigt, för jag vet aldrig om det är jag som hittar på känslan eller om den faktiskt finns där... Jag vet att molvärken som jag har inte är påhittad, men däremot tycker jag mig uppleva illamående ibland, iallafall idag, och det kan mycket väl vara påhittat...

• Sofis

Mrs You: Jag håller tummarna för dig och att det tar sig ändå, även fast du inte har koll på ÄL. Det är ju inte så att kroppen bryr sig om vad din hjärna tänker

• Sofis

Jag sitter här och försöker jobba på min del av ett grupparbete, men kan verkligen inte koncentera mig. Jag har lovat mig själv att inte tänka denna tanke, men jag kan inte hjälpa det: jag känner mig graviiiiid.....ont i magen, lite illamående, hunger, sötsug... usch inte roligt om kroppen bara bestämt sig för att jäklas med mig, för att jag tänker så mycket Hur går det för er andra som snart ska BIMma?

• Sofis

Tsarbabe: du är inte ensam om molvärken, vi är fler här som har det. Själv har jag både i magen runt livmodern och mot vänster äggstock...helmysko.. hade äl typ i mån/tis..

• Sofis

minny: antingen är jag skenis, gravid eller så är det nåt riktigt tokigt på gång. Har aldrig upplevt en sådan här molvärk efter ÄL. Hade ÄL i mån/tis och sen igår har jag värsta molvärken i tjejmagen och vid vänsteräggstock...

• Sofis

minny: antingen är jag skenis, gravid eller så är det nåt riktigt tokigt på gång. Har aldrig upplevt en sådan här molvärk efter ÄL. Hade ÄL i mån/tis och sen igår har jag värsta molvärken i tjejmagen och vid vänster äggstock...

Svar på tråden BIM v. 7