• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Tsarbabe: Vad spännande!! Jag hoppas att det var nåt som bet sig fast! Vad är det som får dig att tro att det är kört?

• vice99

CAttis82: jag har gått på utredning för ca 2 år sedan men fick göra ett uppehåll då jag opererade bort 2 st endometrioser från äggstockarna. Uppehållet blev 1 år och nu är vi tillbaka på kk igen med pergo som start. Men med tanke på att det inte heller gick så bra så hoppas jag nu på en fortsättning. Men jag kommer inte att låta det gå så lång som till IVF, då får det var och jag får nöja mig med min underbara son på 7 år.

Tsarbabe: som jag skrev till cattis82 så är tid ett relativt begrepp och jag var lika spänd som ni i början.

Enda skillnaden är att sex inte är som det brukar vara längre

• Junior J

hallå "skribenterna"
    jag går alltid in efter jobbet och det är så roligt och se vad ni diskuterat under dagen.
    själv har jag ont i ländryggen men det kan lika gärna vara min dåliga rygg som spökar och så värker magen, men jag är laktos känslig, så det beror nog på den grymt goda semlan jag åt idag...med massor av grädde ..MUMS!

• Beautyflie

Här är allt väldigt symptomfritt...men å andra sidan är jag ju bara tre eller fyra dagar efter ÄL också. Gud, ge mig tålamod, och gör det NU!

• Håll min hand

Mosquito: kommer inte ihåg exakt när det var.. natten till den 6:e tror jag.. ungefär 7-8-9 dagar efter ÄL.

• englabella

masqito: hoppas du har rätt. men jag har haft såna här spottings innan min mens sista tiden så... men hoppet är det sista som sagt...

• Masqito

Håll min hand: som jag då..natten till den 7:e
    Hade ÄL den 29:e...hoppas hoppas att det var en nidis
    Hur mår du annars då?

• Masqito

Det är som vanligt, förutom att jag fick en konstig molvärk igår natt som pulserade och värkte på en punkt i livmodern..det höll på i 1-2 minuter. Idag har jag kännt av molvärk från samma punkt..Har trög mage ska jag tillägga.