• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Sofis: Som mig då..min livmodertapp var öppen på måndagen så jag räknar ÄL från den dagen..ÄL stickorna hjälpte ju inte =(

• Sofis

Maglan: Jag har aldrig hört talas om något sånt, var bara något jag kom på nu... och tro mig jag har läst myyyycket om det här med gravven...

• Sofis

Masqito: det låter väl troligt att du hade din äl då du säger, när kom molvärken?

• Masqito

Sofis: Menar du molvärken som fortsätter efter ÄL? Nu är vi då 3 som känner av samma typ av värk..

• Sofis

Masqito: Ja, alltså började molvärken i samband med äl för dig och fortsatt tills nu? Och ja vi är tre som upplever samma sak

• Masqito

Molvärken har varit både innan under och nu efter ÄL, den enda skillnaden var den intensiva molvärken igår. Så det har aldrig upphört..

• Sofis

Masqito: exakt samma för mig. Molvärken intensifierades idag... lustigt att din gjorde det igår, med tanke på att jag misstänker att min äl låg en dag senare än din....

• Masqito

Det är intressant att fler känner den här molvärken...Får se hur den utvecklar sig. Spännande dar fram till BIM!

• Sofis

jag tycker att det börjar kännas olidligt... har väldigt ont runt vänster äggstock nu, och vill inte ha det så här i nästan två veckor till... jaja man ska ju inte klaga om det beror på att en liten håller på att flytta in!

• Masqito

Sofis: Ja, vad kan det betyda? Jag har som sagt inte varit med om denna plötsliga intensiva molvärk, det hade jag kommit ihåg. Jag blev nästan lite rädd att det var nåt fel för att det bara ökade och ökade.

Svar på tråden BIM v. 7