• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Också hatar jag mig själv för vad jag nyss gjorde. Mina fingrar började fingra på datorn och vips var jag inne på Blocket och kikade på barnvagnar... herregud.... jag är inte byggd för sånt här

• Sofis

Masqito: ja jag funderade ett tag på om jag skulle ringa nån imorgon och fråga... man vill ju veta liksom, om det är normalt att det kan bli så efter äl om det kan tyda på något annat, eller om det är nåt fel på mig...

• Masqito

Sofis: fniss..det är önsketänkande, eller kanske ditt undermedvetna? Men det är väl kul att kika lite, man vet ju aldrig...

• Masqito

Sofis: har du väldigt ont? Det skadar ju inte att fråga..
    Här ilar och molar det bara..men är nyfiken på vad dom har att säga om detta fenomen.

• Sofis

Masqito: Jo jag vet, men snacka om att göra det värre för sig själv.. visst var det du som var skenis förra månaden? Efter att ha läst symptomen som ändå resulterade i mens... alltså jag tror inte att mitt psyke pallar nåt sånt. Om jag får för mig ngt är det så sjukt svårt att sluta tänka på det. Varför tror du t.ex. jag gifte mig på tok för snabbt och tidigt för? (inte för att jag ångrar mig, inte alls, men bara för att visa hur jag funkar...)

• Maglan

Sofis

Men vad kan det vara då så här tidigt efter ÄL? Jag hatar ovisshet. Det är det värsta jag vet. jag blir såååå frustrerad!

• Sofis

Masqito: ja alltså så här ont brukar jag ha första dagen på min mens, och då brukar jag försöka vara stilla och ta det lugnt. Det är ju inte direkt nån gall attack eller så, men det känns helt klart... som att jag fått ett slag där eller nåt...

• Sofis

Maglan: Jag delar din frustration, tro mig... ska nog ta och ringa min BM som har gett mig p-piller och så... bara rädd för att skämma ut mig lite, så får se...

• Masqito

Sofis: Känner igen det där med att man har svårt att sluta tänka på en sak om man fått för sig nåt..

Ja, det känns ju nästan som att mensen ska komma när som helst..Men förstår att man blir lite nojig när man har ont.
    Hoppas det löser sig!

• Maglan

Sofis

Men tror du inte de kan vara en bebbe ändå då?
    Jag håller mina tummar att de ska vara de för oss iaf :P

Svar på tråden BIM v. 7