• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Masqito: god natt god natt Vi hörs snart igen!

• Maglan

Masqito

Sov så gott :) Måste väl lägga mig snart också...är aptrött..men kan inte slita mig från datorn :P

• Sofis

Maglan: inte jag heller... men kanske vore bra att göra ngt annat ett tag, här sitter man ju bara och blir galen

• Sofis

Hej då alla, jag hoppas vi hörs nåt imorgon! Vill hemskt gärna veta hur det går för er med allt!

• Maglan

Sofis

haha..a...skulle kunna sitta här hela dagen..men kanske dags för sängen då :P
    Sov så jätte gott så hörs vi :)

• Yrrepyrr

Godmorgon
    Har haft en kämpig natt med vovven, trodde hon skulle dö men hon kämpade på...

Annars så var tempen hög i dag i gen och hade värk igår, hela dan..verkar som om det är nåt men ältestet säger nej
    Nåväl den som väntar får se!

• vice99

God morgon Yrrepyrr. Det verkar som om vi är de enda som har klarat sig ur sängen idag. Eller så är kanske alla andra väldigt ansvarsfulla tjejer som går på jobbet kl 8. Skämt och sido börjar själv kl 9,30.

Vad har ´hänt hunden?

Jag går bara och väntar på BIM. Har inga känningar alls på något. Är bara extremt torr. Men varannan dag är ett måste för man är så rädd att miss en eventuell smyg äl.

• Yrrepyrr

Jovisst är det så! Man kan aldrig lita på äggen

Jag tyckte att i tisdags hade jag trådiga flytningar och hög öppen livmtapp men testet visade ingentin..sen dess har jag relativt hög temp så man hoppas att det tatt sig!

Jag har i stort sett vart vaken hela natten så..Min hund har cancer och ska avlivas i dag..Inte kul men så är det ibland..

• Stil07

Gomorgon på er eller heter det god dag för er som vaknat med tuppen...

Jag känner som sagt inget speciellt bara lite småtunga bröst om man nu kan känna så med tanke på att jag inte har särskillt stora....kan det vara nåt?

Ha en trevlig förmiddag

• Sofis

God morgon allihopa!

Fortfarande samma molvärk för min del...*hopppas*. Första gången i mitt liv som jag hoppas att jag ska få fortsätta uppleva smärta

Svar på tråden BIM v. 7