• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Stil07

Som vanligt varje månad vid den här tiden går man omkring och längtar efter att få kräkas lite!

Det har vid mina två tidigare graviditeter varit det största och enda symtomet......

• Sofis

Stil07, det skulle faktiskt vara helt underbart om man fick lust att kräkas lite... vilket himla symptom...

• Stil07

Ja det är väl den enda gången i livet man önskar det...för det är ju bara till en början man tycker det är ok...sedan står man knappt ut men det tänker man inte på nu.

Please give me ....bara ett endaste litet symtom.

• Azalea74

Hej Väntar på ÄL, har testat med stickor men de visar inget ännu (enligt FL´s uträkning ska jag ha ÄL på söndag....). Nåväl, kör på ändå Kan inte låta bli att tänka att om stickorna inte visar nåt kommer jag inte ha nån ÄL denna månad....Eller ska man gripa efter halmstrån och hoppas att jag testat fel....?! ÄL testet BORDE ju visa positivt idag eller i alla fall imorgon...eller? De ger väl utslag 24-48 timmar före ÄL...?

• Sofis

Ise7: ja om du har ÄL på söndag bör det visa positivt idag. Själv fick jag stegring i söndags och det kändes ärligt som att jag hade ÄL i måndags, så tappa inte hoppet

• Azalea74

Sofis: tack för ditt svar! Är det några tips på vad som funkar bäst med ÄL test? Läste nånstans nu att man inte ska testa med morgonurin, men det gjorde jag.... Har BT test, ej CB

• Sofis

Ise74: först och främst så tror jag att det är främst CB digital som är bäst... sen så har jag aldrig hört nåt om morgonurin, jag gjorde med morgonurin, funkade hur bra som helst... Men jag skulle nog som sagt rekommendera dig att byta äl-test!

• Azalea74

Sofis: hm....jag tror oxå jag får införskaffa ett CB...haha, vilket badrumsskåp man ligger inne med öppnar man luckan ramlar ½ Apoteket över en

• Sofis

Ise74: hahaha, ja jo jag vet vad du menar...

Svar på tråden BIM v. 7