• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Masqito: Jo visst känns det som att mensen ska komma. Idag lyckades jag faktiskt glömma bort att jag nyss haft äl. Känslan av att mensen var nära var så tydlig, att jag tänkte, hoppsan nu kommer den nog närsomhelst...

• Masqito

Sofis: Det är bättre att fråga och få ett förhoppningsvist vettigt svar, då kan det vara värt att skämmas lite. Men det är inget du behöver oroa dig för. Jag är säker på att BM har hört alla möjliga frågor..

• Sofis

Maglan: Det är klart att jag hoppas på en bebbe för oss alla Men vill ju inte hoppas för mycket, vilket dock är lite försent... jag måste försöka lära mig att tänka på nåt annat till BIM...

• Sofis

Masqiro: Jo det är nog så, men har ju hört historier om BM som tyckt att folk har varit konstiga eller fjantiga typ... hoppas inte min BM är så också...

• Maglan

Sofis

Haha..nå tips på vad man kan tänka på? Sitter hos samma tant hela dagarna nu när ja jobbar å det finns mycket tid att tänka kan ja lova.
    Ibland kommer man på sig att småle sen märker man att man tänker typ tänk om :)

• Masqito

Samma här..jag kände igen värken men kom sen på att Shit! Det var ju nyligen ÄL..Det stämde inte..

• Masqito

Maglan: Det här med att småle kan jag känna också, en glädje kan komma över mig helt plötsligt och jag ler. Sen kommer jag på mig själv och känner mig lite dum..hahah

• Masqito

Ahh..läskigt..Jag skrev inlägg 666 på sidan 66...Ingen skrockfull här va? =)

• Maglan

Masqito

Haha...visst är det knäppt..fick idag nästan en sån där känsla som när man ska göra nåt kul å blir lite smånärvös :)

• Sofis

Varje gång jag står i duschen, kommer jag på mig själv att fantisera. Med tanke på att jag älskar att ta långa duschar, och kan duscha två gånger per dag ibland, så blir det mycket "tänk om" tänkande

Svar på tråden BIM v. 7