• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Maglan: Jaa..exakt. Lite fjärilar i magen och bara känner sig upprymd =)Kan tillägga att jag inte försöker vara glad, utan det är en känsla som bara väller över mig.

• Masqito

Sofis: Ja, det är lite farligt.. För mycket ledig tid kan slå tillbaka på en sen när man ska testa. Men jag vet, det är svårt att värja sig, och som tjej är man expert på det.

• Maglan

Masqito

Samma här...den kommer bara av sig själv :) Man liksom småler för sig själv..haha..tänk om nån skulle se en :)

• Sofis

Som tjej är man expert på att analysera minsta lilla grej och förstora det något helt enormt... ibland skulle man vara kille alltså... Om det var killen som skulle bli med barn så skulle han för det första skita i äl och ha sex dygnet runt bara för att det är så kul, sen skulle han helt glömma bort syftet med sexet och inse i fjärde månaden att det är en bebbe på väg

• Masqito

Maglan: Ja..det är sjukt! Jag behöver inte ens ha tänkt på barn eller graviditet. Det visar ju också på att det inte är nåt jag kan påverka, men gud vad härlig den känslan är när den kommer =))En stunds lycka..

• Sofis

Apropå att börja tänka på det. Idag på skolan ritade läraren upp en modell på tavlan. Det var fyra olika ord som kopplades till ett annat inringat ord, med pilar. Det första jag tänkte på nör jag såg modellen var ett ägg med fyra spermier som tävlade om att komma in

• Masqito

Maglan: Japp. Absolut =)

Nu är det läggdags tjejer, det var jättetrevligt att få prata med er, hoppas vi hörs av igen.. Godnattt!
    Kraam!

Svar på tråden BIM v. 7