• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Misan1

Tror ärligt att jag missat ÄL den här månaden ingen bebis den här månaden heller...suck.. nu vill jag bara ha mens så jagkan köra igång igen...

• Sofis

Misan1, ja men om du har haft hyfsat regelbundet sex så borde du ju ändå inte ha missat?

• cattis82

Hoppas att vi får + den här månaden!!!

• Licia

Hej alla BIM v.7 - då börjar det närma sig. Sjuukt spännande! Måtte det bli många plus i gänget!!! Har gjort allt denna gång känns det som, testat och försökt pricka ÄL. Levt hälsosamt (utom förra helgen :) hoppats och bett om att det ska ta sig... Mer kan man inet göra.

• Sofis

Licia: Jag visst är det spännande! Har du börjat känna någonting redan?

• cattis82

Jag hade min första känning i söndags med molvärk och rikliga flytningar. Efter det har jag haft lite småkänningar av molvärk som lite svag mensvärk.
    Igår på morgonen var det som att det värkte ner i höger höft också. Jag har ofta ont i höfterna när jag har mensvärk.

Fast man vet ju inte, det kan ju också ha varit att jag legat konstigt på natten......... Men man kan ju alltid hoppas att det är ett gott tecken :)Spekulationerna fortsätter nu fram till BIM.

• Sofis

Cattis82: Ja samma här, man kan ju inte annat än spekulera... jag hoppas dock att molvärken jag har håller i sig till BIM

• cattis82

Sofis-vi får hoppas på det. Det finns ju inte så mycket annat att göra i väntan på BIM. Hoppet är det sista som lämnar en, brukar man ju säga :)

• Licia

Sofis: nopp, inga känningar men det är för tidigt. Men det här låter säkert skumt, men igår kände jag liksom på mig att det blev nåt. Det går inte att ta på, bara en väldigt diffus känsla. Kan vara inbillning, men man vet aldrig :) Du då?
    Cattis82: vad roligt att du känner nåt. Håller tummen här!!!

• Sofis

Cattis82: Jo det är sant... men jag vill inte vänta till BIM Jag vill testa nuuuuu....jaja man får väl försöka hitta nåt att roa sig med så länge...

Svar på tråden BIM v. 7