• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Tsarbabe: du är inte ensam om molvärken, vi är fler här som har det. Själv har jag både i magen runt livmodern och mot vänster äggstock...helmysko.. hade äl typ i mån/tis..

• Stil07

Que Sera Sera & Tsarbabe välkommen in på listan

Lycka till!

• Yrrepyrr

hyacint! Om det såg smaskigt ut ;-9 !
    Kanske ska prova på det i morgon, ikväll blir det glass..tror jag..har redan dränkt mina sorger i ett halvt paket.. Måste säga att det hjälper lite

Fast..nu blev jag ju baksugen..

• Que Sera Sera

Kopte lite bakverk fran konditorit forut. Och jag som skall skarpa mej med sant... - Ahja, ar ju helg trots allt. *ler*

• Yrrepyrr

Så nu har gjort en paj med blåbär och hallon å socker å sirap å havregryn allt i ett pajskal..säkert supersött men gott till glass..och ur bra för midjemåttet *ironisk*..

Nu har jag ingen värk mår bra..Prexis som det inte alls vart nån ägglossning i mitt liv
    Nåja, jag sympatiserar med er värkare och hoppas att allt beror på oerhört befruktade ägg!

• vice99

Äntligen hemma från jobbet. Det tog enbart 3 timmar att handla mat och göra de ärenden som behövde göras. Varav 35 min i väntan på att pizzorna skulle bli klara. Lyckades tappa handväskan på coop forum, men någon dam hade hittat den och lämnad den till kundtjänst. Bussigt tycker jag. Blev allt lite rädd när den kom bort. Dels hade jag visa och annat iden + 1000 kr. Men det viktigast var att jag hade min medicin iden och läkaren hade gått för dagen. men det gick ju bara bra. Så nu 12 timmar sedan mitt sista inlägg så är jag tillbaka. KUL tycker jag

• vice99

Vilka delar av landet kommer ni alla ifrån. Själv kommer jag från övik

Svar på tråden BIM v. 7