• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Que Sera Sera

Tack for valkomnandet. Far se om vi lyckas nu eller om vi far hanga ihop med nagra till ett tag framover...

• Yrrepyrr

Jo det är ju så, ibland landar inte plusset när man vill ha det, men allt går ju inte att få med en gång

• Que Sera Sera

Ne, tyvarr. *ler*
    Har ju iaf var lilla stumpa sa jag har storre talamod denna omgangen. Hehe. (Liiite storre iaf )

• Que Sera Sera

Ptja, det beror pa om solen ar framme o vinden haller sej borta - annars kan det bli ruggigt kallt! *brrr*

• Yrrepyrr

Hihi allt är ju en fråga om upplevelse
    Skitvinter har vi haft här knappt nån snö kallt och varmt om vartannat..Nix nu vänta laxen och middag, sköt om er!

• Tsarbabe

Lägger till mig på den 14:e då... det är ju senaste dagen för mensen (tror jag).

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7), Que Sera Sera , Tsarbabe

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 46

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 46

Statistik: 0,2 * 46 = 9,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Tsarbabe

Yrrepyrre: Tack så mkt..

Till alla: E de nån mer än jag som har ont i livmodern? Känns jätte skumt. Om jag sätter mig ner för fort kan det hugga till..vet inte vad det e?? Nån annan som vet vad de kan vara?

Svar på tråden BIM v. 7