• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

minny: antingen är jag skenis, gravid eller så är det nåt riktigt tokigt på gång. Har aldrig upplevt en sådan här molvärk efter ÄL. Hade ÄL i mån/tis och sen igår har jag värsta molvärken i tjejmagen och vid vänster äggstock...

• Masqito

Sofis: Jag har nu kännt en förhårdnad i brösten, nåt som inte var där igår..Man blir snurrig av allt..

• Sofis

Masqito: jo jag såg att du hade det, började känna lite på mina egna, vet inte om det är inbillning men förut idag när jag satt på bussen, kändes dom jättetunga...

• MinnY

jag hade bara ont under själva ÄL dagen. skönt det. men jag går ju ändå runt och inbillar mej att jag är gravid. helt knäppt med tanke på att jag hade ÄL igår. jag kan ju inte redan gå runt och känna efter. så fort jag känner nått så "Åh va det ett grav. symtom". krppen lurar mej nog. jag håller tummarna för att du verkligen är gravid nu och att det smittar av sej på mej;)

• Masqito

Sofis: Grejen är att jag fick det också när jag plussade förra gången.. Så man vågar inte tro på nåt, men nu har förhoppningarna ökat.

• Que Sera Sera

Jag flyttade till min man har i spanien oktober 05, och efter var dotters fodelse sa flyttade vi hit till madrid. Bodde nere i sodra innan...

• Sofis

Masqito: jo jag förstår absolut att förhoppningarna har ökat, det har dom ju för mig med i och med molvärken, eftersom jag inte känner igen den, man tycker ju att efter 24 år borde man känna igen sin kropp, och molvärk hör inte hemma här annat runt mens...

Svar på tråden BIM v. 7