• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Licia: Jag har molvärk, har haft den sen äl i mån/tis. Jag hoppas verkligen att värken inte är äl-relaterad utan att det är ett tidigt grav symptom eller nåt Igår hade jag värsta PMS-symptomen, typ starkare molvärk, sötsug och känslan av att mensen skulle komma närsomhelst (vilket den ju inte ska ). Så jag hoppas för mitt psykes skull att jag plussar om två veckor...

• cattis82

Licia-jag tror väl kanske inte att det är gravsymtom jag känner redan, är bara glad att jag troligtvis haft ÄL. Hoppas bara att vi lyckades pricka in den också. Hoppas att din magkänsla stämmer :)

Sofis-nej vänta är det värsta som finns, man gör inte annat nuförtiden, men det är ju en kul tråd med fart i, går ju bra att spendera lite tid här. Själv ska jag jobba i helgen så då kommer väl tiden gå lite fortare förhoppningsvis.

• Licia

Sofis o Cattis: Låter underbart att ni redan faktiskt känner nåt. Jag känner mig bara med kissnödig än vanligt :) Kan ju vara ett symptom...

• Sofis

Cattis82: Jag skulle faktiskt också vilja jobba hela helgen, ska bara jobba på söndag jaja, jag får väl gå och sätta sprätt på pengarna som jag inte har, imorgon

• Licia

Ser fram emot en skön helg, ska försöka hitta på lite kul så man inte bara går o känner efter. Fast ganska mysigt ändå :) Att känna efter alltså.

• cattis82

Licia-ja man bygger ju upp lite stämning också, men det är så himla tråkigt när man blir så besviken för att det misslyckats.

Sofis-det är ju fördelen med att jobba att man inte gör av med några pengar :)

• Sofis

Licia: Jo visst är det mysigt att känna efter, men skrämmande samtidigt, för jag vet aldrig om det är jag som hittar på känslan eller om den faktiskt finns där... Jag vet att molvärken som jag har inte är påhittad, men däremot tycker jag mig uppleva illamående ibland, iallafall idag, och det kan mycket väl vara påhittat...

• cattis82

Dags att pysa iväg till jobbet, vi hörs tjejer!

• Mrs  You
    hej tjejer mina ÄL tester visar ännu inget positivt så jag antar att dem inte fungerar så bra dessa heller bläää...
    Vi har haft sex varje dag sedan tisdag och får la mysa på fram till måndag eller söndag iaf så får vi hoppas det fungerar ändå...

Nästa månad köper jag CB !!!!
  • Sofis

Mrs You: Jag håller tummarna för dig och att det tar sig ändå, även fast du inte har koll på ÄL. Det är ju inte så att kroppen bryr sig om vad din hjärna tänker

Svar på tråden BIM v. 7