• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Mrs  You
    Sofis skrev 2007-02-02 13:11:49 följande:
    Mrs You: Jag håller tummarna för dig och att det tar sig ändå, även fast du inte har koll på ÄL. Det är ju inte så att kroppen bryr sig om vad din hjärna tänker
     Hehehe nä vi får hoppas att det är så,vi är så sugna på bäbis nu
    har bara en stav kvar å den ska jag använda im¨ån å samla upp urinet i en bägare innan jag testar!

• Sofis

Jag sitter här och försöker jobba på min del av ett grupparbete, men kan verkligen inte koncentera mig. Jag har lovat mig själv att inte tänka denna tanke, men jag kan inte hjälpa det: jag känner mig graviiiiid.....ont i magen, lite illamående, hunger, sötsug... usch inte roligt om kroppen bara bestämt sig för att jäklas med mig, för att jag tänker så mycket Hur går det för er andra som snart ska BIMma?

• Rutiga Rutan

Hatar denna väntan. Förra månaden var jag jätte-skengravid så försöker att inte känna efter nu. ÄL test brukar inte fungera på mig så jag kör räknemetoden istället. Borde haft ÄL i veckan nu och i början på veckan var det rätt mycket sekret så det borde väl varit då.
    Skulle haft "till det" igår också hade vi tänkt men nu har jag åkt på dunderförkylning - så sexig var nog det sista jag kände mig.
    Ja, ja - blir det inte den här månaden får jag väl försöka igen nästa. Skam den som ger sig !

• Stil07

Ja jag hinner inte mer än in med matkassen och barnen förrän jag bara måste kolla läget om något hänt på FL sedan sist...har ju inte haft koll nu på 3 timmar......jobbig abstinens!!

Ni verkar må bra och visst håller jag också med att har man inget att göra går en hel del tid åt till att känna efter.

Jag som t.o.m. missade att mysa vid har inte gett upp hoppet på grav symtom ändå........

• Stil07

Vi missade att mysa vid ÄL - skulle det !!

Ibland går det fort.....någon ropar färdig från nedervåningen.

• Tsarbabe

Hejsan!
    Jag har BIM 12 - 14 feb.
    Har prickat ÄL (hoppas jag).
    Ändå myst varje dag sedan mensen slutade.
    Borde haft ÄL runt den 28 - 31:a.

• hyacinth

Hej tjejer!

Snacka om att det har varit mycket aktivitet här!
    Jag har missat så mycket!!!

Min molvärk ger sig inte i heller. Nu har jag ont i huvudet också men vet inte om det är för att det är fredag eftermiddag eller för att jag ska plussa!

Men snart ska vi hålla helg tjejer och hålla tummarna för att vi alla plussar om några veckor!

Kram Hya

• Yrrepyrr

Jo man blir lätt paff, ser att tre sidor gott iväg sen sist
    Ida blir det lax till middag nåt recept gubben fått syn på ..
    Får hem hela unghögen i morrn på middag...inkl pojvänner så vi blir 9 personer då..Nåt middagstips till det?

Helt övertygad om att jag hade äl i tisdags..då borde det ju ha räckt med varannat sen förra fredan..Som alla säger
    Man får vänta och se...Suck..

• Que Sera Sera

Lagger till mej, men fatta inte parantecerna. Ar det antal forsok eller vad? Isf ar det forsta for oss...

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e), Vice99(25:e), Nettan 80 (7:e) (9), Maglan (1:a)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA), Sofis(1), nelly 2007 (8)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, (7), Que Sera Sera

15/2: Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)(4)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e), Ise74, MinnY (5)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 45

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 45

Statistik: 0,2 * 45 = 9,0 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

Svar på tråden BIM v. 7