• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

minnY: helt normalt att föreställa sig saker, det gör jag hela tiden. Jag har superkoll på min kropp just nu, kollar in brösten, flytningarna, magvärken... you name it

• Sofis

Gud vad skönt det är att ha andra i samma sits att prata om detta med... vet inte vad jag hade gjort annars

• Masqito

Sofis: exakt.. Jag har kännt min kropp ganska bra innan, har ju inte behövt ÄL tester innan tex. Använde det nu för att kolla hur bra koll jag har och att det var kul. Men dom var ju värdelösa.. Får se hur kroppen känns på måndag

• Sofis

Masqito: ja detta var första gången som jag kollade upp min äl efter 5 års p-piller användande. Ganska spännande att se stegringen och veta att man faktiskt har äl och så... ja du det har snart gått en vecka nu...

• Masqito

Sofis: Ja, det gick fort..måste ha varit tack var våran molvärk som dök upp =) Så det är nidis-tider nu..

• Sofis

Masqito: ja om några dagar bör väl ägget fästa om det har tagit sig... guuud så spännande

• Sofis

Masqito: Du kanske visste detta redan men det gjorde inte jag: "Din livmoder börjar växa redan från dag ett och ofta kan detta kännas som molande mensvärk. Lite obehagligt, men det gör inte ont. Det är dessutom helt normalt och kan finnas kvar under hela graviditeten, eller bara i perioder under graviditetens gång. Det kan komma och gå från dag till dag, vecka till vecka eller månad till månad.." wow nu kommer 'tänk om' tänkandet igen.. tänk om det faktiskt är så att värken vi känner är livmodern som så smått börjar växa??

• Masqito

IIhhh..Spännande =)) Har svårt att tänka mig att det kan vara nåt annat..Så påtagligt som vi kännt det! Inte skenis, inte skenis, inte skenis!!

• Masqito

Min mage är sjukt svullen och spänd ikväll..i spegeln så jag ut att vara gravid..sådär härligt rundad =)

Svar på tråden BIM v. 7