• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Sofis: Ja, jättekonstigt.. *förvirrad*

Que sera sera: Nice =) Känns som jag också skulle kunna göra det, fattar inte vad som är på g..

• Que Sera Sera

Denna ggn skall jag halla mej! Fast... KAN ju handa att jag testar for att se hur testet funkar sa jag vet da det galler...

• Sofis

Masqito: Ja du är duktig om du gör det! Jag kanske iofs inte har nåt val. Ska köpa ett CB 2 test och göra det ena på typ BIM-3 men om det blir - så får jag ju vackert vänta till BIM...

• Sofis

Que sera sera: hehe den var bra! "testa för att se hur det funkar" hihi

• Masqito

Diciplin, diciplin..Men gud vad härligt om man plussar på Alla hjärtans dag, utan sneakpeak..Håller tummarna för dig =)

• Sofis

Masqito: som "objektiv" bedömare, skulle jag säga att det vore konstigt om du inte plussar med tanke på din molvärk och svullna mage! Det stämmer ju liksom inte annars...

• vice99

Nu är tvn slut och gubben står i duschen. Vi tänkte sexa lite ikkväll för att inte miss om det är en sen äl. Känns GANSKA jobbigt men vad gör man inte. Annars slår paranoian in och man tror att det var för vi inte gjorde det just denna fredag som gjorde att det int blev något denna månad oxå. Så vi ses i morgon alla tjejer.

• Sofis

Hehe insåg precis en sak... jag lär nog testa nästa onsdag första gången för då har det gått 8 dagar och då bör ägget isåfall ha fäst, och kroppen borde kanske ha börjat producera hCG isåfall.... där ser ni hur mycket karaktär jag har

Svar på tråden BIM v. 7