• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Sofis

Masqito: Jag får glädjerus av att läsa dina inlägg, du är bra för mitt humör ikväll

• Stil07

Ha en fortsatt trevlig kväll tjejer,

När kommer någon av er att testa sig, har hört att några t.o.m. plussat ÄL+8, BIM-5, etc......tror starkt på era symtom.....iallafall någon av er borde plussa med tanke på symtomen

Lycka till!

• Masqito

Sofis: Haha..vad bra att jag kan glädja nån =)) Är du också svullen kanske?

• Sofis

Masqito: Svårt att säga faktiskt... jag har ju alltid några extrakilon för mycket på magen så känner mig väl alltid lite svullen... men nej jag tror inte att jag känner något särskilt med svullnad eller så..

• Masqito

Stil07: Ja, man blir lite snurrig av allt som sagt. Jag kör med uteslutningsmetoden, vad kan det annars vara? Fortsätter det såhär kommer jag få svårt att hålla mig till den 14:e =)

Både Sofis och jag ska plussa =))

• Sofis

Masqito: Det är en korrekt slutsats Här ska det fasen i mig plussas så det står härliga till!!

• Masqito

Sofis: Jag är smal för övrigt, så det syns direkt när jag svullnar upp eller plufsar till mig..

• Sofis

Masqito: ja men det låter ju positivt Lite för tidigt för "mensmage"

• Que Sera Sera

Kommer testa pa hjartedagen, 14 dagar efter al ung.
    Sist testade jag pos pa al+6,bim-8... inte illa! =)

• Sofis

Que sera sera: jag fattar fortfarande inte hur alla kan vara så himla disciplinerade och testa på BIM dagen... herregud jag är impad om jag kan vänta till BIM-3...

Svar på tråden BIM v. 7