McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Hejsan,
Ni som har bredband och är helt galen i mcleods döttrar kan ta hem avsnitten på nätet.. genom ett program som heter Dc++.. vill ni veta mer så fråga era män, jag tror dem kan det programet annars de som är nyfiken får fråga..
Här står det lite om döttrarna, vad som har hänt osv.. läs
mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/
Det verkar som Nick o Tess giftemål är på måndag, det vill jag inte missa!!
Ett till fan här!!
Håller med alla som tyckte att avsnittet när Claire dog var det sorgligaste jag sett på länge. Satt o ammade dottern o grät floder....dottern i samma ålder som Bom. Får väl skylla på hormonerna Sambon blev orolig för jag grät så mkt!
Tråkigt att dom skrev ut dels Becky o Meg o sen framför allt Claire som väl i princip var serien, tycker inte att den är lika superbra nu längre även om jag ff tittar.
Alex Ryan är ett kapitel för sig! Han fick gärna komma förbi mig för att ta ett par öl med en mate, han är såå läcker!!!
Skönt att Tess o Nick äntligen har gift sig nu då, dom drog ju ut på det så man höll på att tröttna. Missade dock det avsnittet, någon som har lust att briefa mig på alla romantiska detaljer?
Jag tror inte Tess och Nick har gifts sig ännu!!!!
såg i fredags och då sa tess; nu kan bröllopet äntligen äga rum!!!!!
Tycker ochså Alex Ryan är så himmla snygg och sexig!!!!
En riktig cowboy!
Hans kan få en att känna sig svag faktiskt. Medan Nick är den lite mjukare typen.
Jag tror de gifter sig imorgon
Enligt hemsidan så äger bröllopet rum imorron.. Var tvungen att kolla, kan ju inte missa det.
Hoppas det, synd att serien är mitt på dagen, tänk om de ringe från vikariepoolen och frågar om jag ska jobba då? Vill inte missa deras bröllop........
Åh, vad fint det var. Grät floder här hemma.
Var så himmla fint bröllop!!!
Kände tårarna komma jag med.
Vilken mamma sönerna Ryan har egentligen!
Vilken tur att det ordnade sig, var så himmla nervös.
Hustomten Var hittar man nerladdningen av avsnitten. Skulle gärna vilja se avsnittet där Charlotte föds för jag missade det