• Maria84

McLeods döttrar

Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
    Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.

Någon som såg dagens avsnitt??

• Svar på tråden McLeods döttrar
  • Maria84

Ja, tyckte om henne med.

Nja Stevie var väl ingen höjdare direkt. Har ju iofs inte sett så många avsnitt med henne i. Men frågan är hur det blir nu när Claire är borta, antar att man får se det imorron. Kommer sitta som klistrad vid tv:n imorron.

• maaxan

ja. jag såg det avsnittet på en söndag o hallmark visade bara avsnitten på helgerna så jag satt o väntade en hel vecka. det var jobbigt.

fattar inte varför de tar bort karaktärerna. först becky o nu Claire. jag gillar inte när de gör sånt i serier som jag följer.

• littletiger

Ännu en Mcleod fan här! Tårarna rann på mig med, usch vad sorgligt.
    Följer den slaviskt, tur det finns video...!

• Maria84

Missade varför Becky försvann, vad hände?

Brukar ju nästan alltid vara så att de tar bort de bästa personerna i de serierna man tittar på tycker jag...

Littletiger: Ja videon är en väldigt bra uppfinning

• Paincake

Shit, blev ju helt förstörd när Claire dog...att man ska bli så känslosam för fiktion *skakar på huvudet*

• mita30

Huh visst har de två senaste avsnitten varit sorgliga..

• mita30

Huh visst har de två senaste avsnitten varit sorgliga..

• Fia71

TACK! Äntligen ngn som också denna serie. Jag hulkade i omgångar - både idag och igår. Men vad ska hända nu?? Och varför gifter sig inte Tess med Nick??
    Skönt- då är jag inte ensam om att vara beroende av denna serie.
    Underbart!
    /Fia

• Fia71

Jake kom tillbaka till Becky. HAde köpt gård ngnstans och ville att hon skulle flytta dit + att hon fick stipendium till college så hon ska plugga. Tyckte om henne - tycker inte om Stevie! Vet inte varför - hon är lite för snygg kanske... Bara hon inte ger sig på Alex!!
    Vad skönt det var att få skriva lite om detta. *pust*

• Pery

Jag trodde jag var ensam...som tur var inte. Älskar denna serie och drömde erotiskt om Alex härom natten, haha. Men guuud vad jag blev knäckt när Claire dog! Jag var helt omtumlad och grät floder drömde om det inatt (lite knäppt, men men), och idag när den påannonserades så sade rösten "hur var det...var det en dröm?" och jag fick upp hoppet att det kanske inte hade hänt. Men efter dagens avsnitt känns det lite bättre. När går den på Hallmark? Och hur mycket före ligger de? Vad tror ni; jag tänkte att man kanske är lite extrakänslig nu med lilla Bom och så har man själv en liten "Bom" hemma...

Svar på tråden McLeods döttrar