McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Man är abslout känsligare med Bom. Min favorit är också Alex - och även jag låg vaken inatt och tänkte att "nej, det får inte vara sant". Sen kände jag mig urdum eftersom det faktiskt bara är på låtsas. Men det känns verkligen som om man kände dessa personer - vilket ju innebär att de lyckats med serien.
JAg hoppade också till när de sa det där om dröm. Aha, de gör en Bobby (i Dallas- när han dog och sen 100 avsnitt senare stiger han ur duschen och allt var Pamelas dröm). Men ack nej. Imorgon får vi se hur det går... Hoppas man får skriva av sig med er då med!
Trevlig kväll!
hejsan.
avsnitten på hallmark går lörd o sönd halv 1 på förmiddagen o kvart i 8 på kvällen.
de ligger inte så mycket före nu då 5an visar varjedag men 6-8 avsnitt före kanske. kan inte säga 100%.
jag vet att det är fusk att kolla då oxå men jag vill veta vad som händer=) så fort det går.
En av de bästa serierna jag har sett faktiskt. Har inte missat ett avsnitt!
Kolla in här om ni vill se vad som kommer hända
www.fans-of-mcleods.com
Hej!
Följer oxå den serien, de två sista avsnitten har vait hemska. Har gråtit som bara den......är visst lite känslig....Men vill bara säga att serien är jättebra!
Jag såg på femman att det nu är ca avsnitt 74 av 106. Är det alla, eller kommer det sedan fler? Någon som vet? Jag vågar inte gå in på mcleod-sidan (men har sparat länken...tack!...) för jag är rädd att råka se vad som komma skall och jag vill inte veta i förväg.
Oh, vem blev ni i "Which MacLouds doughter caracter are you like"?
Jag blev Tess
Ännu ett sorgligt avsnitt, både jag och mannen satt och grät..., hoppas dock det blir gladare avsnitt framöver.
va, har claire dött???
Erika --> www.fans-of-mcleods.com/episode-072.html
Hon dog i en olycka...
men hon har ju en liten dotter