McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Mewn Vad drygt att ge repriser direkt efter sista avsnittet!!!! *suck*
Vill inte missa de sista avsnitet, stackars alex fast jag tycker han passar bättre ihop med Stevie.
Och hoppas man får veta omde får några barn innan serien slutar. Varför sänder de nya säsongen inte förrän nästa år?
Hmmm....
Vad hände med Alex idag? Verkar som om jag missat nåt...
kommer inte fortsättningen förrän våren 2006!
men då är ju inte jag mammaledig längre!!!
grrr grrr
grrr
I fredags så fick Alex ihop det med Tess' kusin. Men efter att han hade lärt henne att rida igen så kom hon på att hon ville fortsätta sitt tävlingsridande i västra Australien och lämnade därför honom. Men han tog det nog inte så allvarligt, det värsta var väl att det var första gången han ville vara tillsammans med någon efter Claires död.
Förresten
Stackars, stackars Tess idag. Fy vad hemskt. Måste det verkligen sluta imorgon? Så kan de ju inte göra *s*. Får väl gå in och läsa om avsnitten på hemsidan när nästa säsong börjar visas i Australien...
obs
sista avsnittet för denna gången
idag
Jag är såååå arg!
Har följt denna serie så gott jag kunnat! Hade bullat upp med mys för att kunna titta på det sista programmet! Tror det eler ej, men vår digitalbox har fått krupp, eller liknande, så jag kan bara titta på myrornaskrig!
Snälla berätta vad som hände!
Stackars Tess!
Jag tycker så synd om dem
**
Hur ska jag klara mig tills nästa vår innan vi får se fortsättningen ???
**
Jag får väl hålla tillgodo med att läsa om dem på deras hemsida, men det är ju inte alls detsamma som att se på serien.
Vad har hänt med Tess????
VAAA, inte förren våren 2006!!!
Varför dröjer det så länge??
Kram erika