McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Tror att Tess får ta hand om Bom, med god hjälp av de andra.
Suttit och gråtit ögonen ur mig två förmiddagar i sträck... Blir ledsen bara jag tänker på det.
åhh typiskt att jag missat deaas avsnitt, jag kollar alltis annars. Imorgon ska jag inte missa det.
tack för infon
När man läser om avsnitten så verkar det som det finns fler avsnitt än 106 för det sista verkar inte avsluta serien. Den sista säsongen är inspelad 2004 så ant så har de inte hunnit spela in fler. Frågan är vad kanal 5 kommer göra med serien? Varför kan de inte visa den på normal tid istället för alla dessa j***a dejtingsåpor?
Jag hakar på! Det är den enda tv serie jag följer. Missade givetvis i förrgår då de körde av vägen(va på stan med svärmor) och grät floder igår. Min 6 åring kom hem och fundera varför jag va så ledsen? Ja det va lite svårt att få honom att förstå.
Jag är istället glad över att de visar den dagtid. Då har jag bara lilleman hemma och har tid att sitta och se på TV.
Gillar inte heller den nya Stevie hon är inge kul,men de måste väl ha in nytt blod.
Kul tråd! Jag trodde jag va ensam som såg den!
Enda serie som följs här just nu.
40 minuter kvar till nästa avsnitt!!
Längtar.
Då får vi se vad som händer idag...
har sett dom flesta avsnitten på hallmark men nu börjar femma komma ifatt hallmark.. tycker oxå om serien.. grät när begravningen för claire var.. tycker inte hon borde dö för hon är ju nästan serien
jag grät när hon dog och satt och kramade lillen hemma. (töntigt men sant) har dock inte kunnat se varken igår eller idag pga att jag jobbar. borde ha spelat in men men. Jag håller med om att de borde sändas även kvällstid. Kanske dags att skriva en lista och uppvakta 5:an med?
Då var dagens avsnitt slut.
Jaha, då tycker man plötsligt att Stevie är ok... eller?
Men Meg är bäst. "I reckon I need a cupper."
Men är det Stevie som Alex ska bli ihop med nu då eller?
Vad säger ni tjejer??
Stevie blev ju lite mänsklig i alla fall med tanke på dottern hon hade. Fast jag tycker nog inte om henne än
Nja, Alex kan skickas till Sverige, tycker jag.
Ska inte Tess och Nick gifta sig snart?