McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Ok, då är vi två som önskar se Alex i detta land.
Visst är det dags för giftermål mellan Ms McLeos och Mr Ryan..
Men är det ngn som gillar Sandra???
Blev lite irri idag,helt plötsligt har det gått ett år ung. (om man tittar på Bom),men inget har hänt mellan tex Nick och Tess och Stevie är jag inte helt överens med även om hon steg i graderna igår.
Ja vi får väl se vad som händer.
Jag tycker Stevie är en frisk fläkt..
Någon som har lust att uppdatera mig om dagens avsnitt??
Var till veterinären med ena katten och glömde att ställa in videon så klart. Nyfiken på vad som hände..
jag vill också veta som var till uppsala när avsnittet gick
Vad som hände i fredags:
Wilgur har haft ekonomiska problem en tid, och Nick återgick till vanlig odling för att få in pengar. Han gjorde dock misstaget att inte säga nåt till Tess....utan berättar först senare för henne och hon blir inte glad....
Tess vill starta upp hästaveln igen och vill ha Wildfire att betäcka Blaze. Men det ska kosta $12500....pengar som hon inte har.
Stevie får en idé och rider ut en kväll och "lånar" honom från Killarney och tar honom tillbaks till Drovers. Tess blir jättearg och beordrar henne att ta tillbaks hästen till Killarney. Halvvägs tillbaks ser Stevie att elden börjar nå Drovers, hon släpper iväg Wildfire för sig själv och rider tillbaks.
Ett åskväder drog in, blixten slog ner utanför Gungellan och startade en skogsbrand.
Jodie & Alex körde den ena brandbilen för att undsätta några brandmän som blivit instängda av elden. Men de var tvungna att stanna och skydda sig själva då elden överraskade dem. De klarade sig i stort sett oskadda.
Vinden vände plötsligt riktning och elden går rakt mot Drovers Run.
Tess & Stevie kämpar febrilt för att släcka elden, kvistar etc. brinner runt huset. I skjulet har dem dunkar med olja som dem måste få ut. De hinner inte få ut alla, utan tar skydd bakom en mur och så exploderar skjulet. Just då kommer brandkåren och de lyckas släcka branden.
Meg är med Charlotte i källaren och är oskadda.
Branden tog Wilgur, kvar är huset, alla grödor är totalförstörda.
Tess & Stevie rider ut för att leta efter Wildfire, hittar honom och tar honom hem till Drovers. Harry kommer dit, ser att dem har hästen och tackar dem för att dem tog hand om honom. Tjejerna hittar på en historia att dem trodde det var säkrare för honom på Drovers, därför tog dem honom....Som tack får dem betäcka Blaze med honom utan kostnad.
Det var vad som hände! Tror jag fick med det mesta.
Puffar upp!
Någon mer som retar sig på Sandra? Klarar snart inte av henne längre.
Typiskt att hon skulle ringa också från sjukhuset precis när Tess och Nick höll på att lyckas med den kyss som man så länge har väntat på.
Förresten, missade ett par avsnitt så jag undrar:
Vart försvann Dave???
dave är *bara* vetrinär nu så han dyker upp ibland
Hjälp! Vad hände igår??? Missade det. Panik!
Sandra ringde från sjukhuset??