• Maria84

McLeods döttrar

Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
    Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.

Någon som såg dagens avsnitt??

• Svar på tråden McLeods döttrar
  • Fia71

De körde två alternativ - ett var att Tess hann hem till Nick och de blev ihop. Den andra byggde på att Tess föll av hästen på väg hem till Nick och Dave (du vet fd fästman) kom som en hjälte och hjälpte henne vilket innebar att hon och Nick inte blev ihop. När slutscenen kom visade det sig att den senaste versionen var den riktiga. Nick tror nu att Tess vill ha tillbaka Dave. Fast Tess har dumpat Dave, men när hon kom till Nicks hus för att berätta det hade han redan stuckit till stan för att komma bort från allt.... Så nu är det fortfarande noll, nada, intet mellan dessa två. Hopplöst!!!

• Carro W

Vad tycker ni om att Tess gav upp Charlotte? Var det rätt beslut?

• littletiger

Nja, tycker inte att Peter förtjänade att få henne, så som han uppträdde mot Claire efter att hon gjort slut med honom.
    Tycker att Charlotte hörde hemma på Drovers Run och skulle stannat där.
    Men man får ju hoppas att dem låter Charlotte besöka gården och Tess med jämna mellanrum ivarje fall.

• Maria84

Ahh nu har jag ju missat massor!

Varför är inte Charlotte hos Tess längre????

• mia79

Älskar serien men har missat det med Charlotte, vem har henne nu då?

• Carro W

Peter ville ha vårdnaden om Charlotte och de kopplade in advokater och massa sånt. Men till slut insåg han att det viktigaste var att Charlotte mådde bra och lät Tess behålal henne. men då tvekade Tess, fick för sig att Charlottes syskon var viktigare och gav därför Charlotte till Peter och hans fru. Lite kort och väldigt förvirrat men det viktigaste iaf...

• Carro W

Missade avsnittet idag, såg från den sista reklampausen. Någon som kan berätta vad som hände? Varför var Charlotte hos Tess, var det bara vanligt besök eller har hon kommit tillbaka?

• Millans hustru

Följer också serien. Är det någon som vet om man kan få tag i avsnitt på dvd eller musiken eller dylikt?

Svar på tråden McLeods döttrar