McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
kan det vara så att de inte får visa säsong 5 innan den är färdigvisad i australien?
idag så föddes barnet, det blev en pojke som skulle heta Harrison. Nick var jättelycklig, Tess lite (nåja, mycket) mindre lycklig...
Är ni säkra på att det är sista avsnittet? När jag tittar på Kanal5:s hemsida så står det att de ska visa det hela veckan. Vad tråkigt isf.
Någon som vet om Hallmark ska fortsätta visa serien? Hittar ingen bra info på deras hemsida.
Vaddå?? Kommer serien tillbaka, jag fattade att det var sista avsnittet.....när kommer det tillbaka då??Älskar verkligen den serien.
Om jag inte minns fel så börjar de visa avsnitten från början igen imorron.
Man kommer ju att ha tappat bort sig massor när det väl börjar visas igen ju
Stackars Tess, skulle inte vara så glad jag heller om jag hade råkat ut för samma som hon.
Imorrn visas allrs första avsnittet igen
Håller med er. stackars Tess!
Hon för stå ut med mycket. Jag hoppas Stevie och alex blir tillsaammans. och vilken tur att Luke inte jobbade åt den där dumma typen!!
Tror att säsongens sista avsnitt är imorgon.
Vill ochså följa serien senare.
Här är en till som tittar.
Kommer det tillbaka, vilket tur....jag blev rejält skrämd när de sa att det var sista avsnittet. Fattade inte om det var absoulut sista eller om det skulle komma tillbaka.
Jaha, får försöka titta på Hallmark istället då. Tur att man har båda kanalerna
Jag hoppas att det ordnar sig för Tess och Nick och innerst inne hoppas jag att det visar sig att barnet inte är hans ändå, kanske ljuger Sally om alltihop. Vad tror ni andra?
Nu har jag tittat på det allra flrsta avsnittet någonsin, yrkul att se. När Tess kommer dit för första gången. Den allra första säsongen har jag inte sett så det ska bli kul.
Jag har bara kollat lite ibland på den där serien men jag fattar inte riktigt vilken koppling den nyfödda bebisen har till Tess och hennes karl? Är han pappan och isåfall hur kommer det sig?
hur får man kanalen Hallmark?
Fru Larzzon:
Sally, barnets mamma, är en gammal flickvän till Nick, som han träffade igen ett tag efter att Dave kom tillbaka och förvirrade Tess. Tydligen blev Sally på smällen då.
var det allra sista avsnittet eller kommer det nya avsnitt???????
För nu är det galma avsnitt som visas igen
Våren 2006 kommer de nya avsnitten ..
Mailade kanal5 och frågade ..