McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Hittade denna tråd nu.
Jag älskade McLeod´s systrar, men jag blev så jätteledsen och upprörd när Claire dog att jag inte sett mer än ett par avsnitt, efter det. Innan satt jag som klistrad. Serien var ju så BRAAA!!!
Varför lät de Claire dö? Hon var ju kärnan i körsbäret, pricken över i, grädden på moset, för att inte glömma smöret i smeten....
Det som hände i början av avsnittet var att Tess & Nick gjorde ett tandemfallskärmshopp tillsammans, vid landningen så hade tydligen Tess stukat foten och var ordinerad vila. Nick stannade hos henne hela dagen och de satt på verandan tillsammans
Claire ville inte fortsätta i serien utan hade fått nån annan tv serie i uppdrag, så dem var tvungna att skriva ut henne på nåt sätt.
Saknar henne också, serien är sig inte riktigt likt utan henne.
Jag följer också den här serien, jag vet inte hur jag ska klara mig nu när jag måste börja spela in alla avsnitt... :)
Det roliga är att ett av de första avsnitten jag såg var när de körde av vägen och jag stortjöt så klart. Men eftersom jag inte visste någonting om Claire innan så har jag kommit in i serien nu och älskar Tess och Nick och Alex och Stevie (som säkert blir tillsammans någon gång), Jodi, Kate, Dave och alla andra! Så jag tycker serien är bra nu, men jag hade säkert varit som ni om jag sett lite tidigare. Det är så tungt när en favvo skådis slutar. Hela livet blir upponer... :) Tur att jag är så bra på att skilja på fiktion och verklighet... Hrmmm!
Tänk att dom inte kunde komma på några fler saker som kunde komma mellan Nick och Tess.
oh. här är en till som älskar serien!
det känns som om man känner tess, nick och de andra. man glädjs med dem och gråter med dem hi hi
jag har helt klart fastnat i serien!
eftersom jag ej kan hålla på spänningen så har jag varit inne på deras hemsida och kollat vad som händer längre fram......
www.fans-of-mcleods.com/
mcleodsdaughters.ninemsn.com.au/
(jag kommer ej in på sidorna nu, vet ej om de är borta eller om det beror på strömavbrotten efter stormen)
Hej kul med en sådan här tråd
Lipade hemskt mycket när Claire dog. Och sedan när Tess lämnade dottern till pappan.
Och stevies hund som dog då grinade jag ochså. Bra att man var ensam hemma då så sambon inte såg det. *ler vemodigt*
serien är inte sig lik sedan Claire "dog".
Det känns om man känenr alla i serien........
Håller med om att det är synd att de inte kunde komma på fler saker att det skulle hända mellan nick och tess innan de friade.
spänningen varar längre då.
vad kul med flera som följer serien, skrev ett inlägg om det idag på föräldraforumet och fick då länken hit men det är ju sant att det inte är riktigt lika bra nu när inte claire är med, många som försvunnit, becky, claire och sen meg också. menmen..
Vad hände idag?
Slocknade i sängen med sonen och missade avsnittet...
Idag dök det upp en skummis som lurat stevie på pengar innan, så hon tog hans svarta opaler. Nu vill han ha tillbaka dem eller pengarna. Stevie sålde dem, men skummisen tog pengarna, men sedan kom Kane och hjälpte henne så att hon tillbaka pengarna.
Stevie och Kane skulle resa vidare och starta ett hem för pengarna, men det visade sig att Kane stal bilar och fixade till dem, så han fick sticka utan stevie. Men hon visste om det och skulle följt med, men han fick sticka direkt. Stevie investerade istället pengarna i drovers och är nu delägare där.
Harry ville bekosta en massa saker till tess, stängsel etc, men efter ett tag satte tess stopp och de skall behålla gårdarna som de är.
Hmm har missat massor känner jag... Förra veckan missade jag flera avsnitt och så missade jag måndagens och tisdagens avsnitt pga strömavbrottet. Så gissa om jag kommer att sitta bänkad framför tv:n idag!