• Maria84

McLeods döttrar

Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
    Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.

Någon som såg dagens avsnitt??

• Svar på tråden McLeods döttrar
  • maaxan

älskar den serien.
    menar du avsnittet på 5an? på Hallmark ligger avsnitten lite före så jag kollade inre på det idag.
    annars så följer jag det hela veckan=)

• Umbra

Jag tittar! Men bara om jag är hos nån som har 5:an. Det har nämligen inte jag. Hur går det med bröstknölen?

• Maria84

Älskar den jag med. Japp jag menar på 5:an...

Missade vad det var som hände när de körde av vägen. Kom in precis när de hängde vid stupet. Typiskt!

• maaxan

det var väl igår de gjorde en biopsi. så det kommer de väl att visa den här veckan.

• maaxan

var det idag? de körde över stupet? jag trodde den skulle visas i morgon.
    men i alla fall. Claire dog o det är inte cancer som tess har.

• Maria84

Det visade sig att det var en godartad knöl så de skulle ta bort den.
    Så hon klarar sig.

• Maria84

Jo att Claire dog vet jag, det såg jag men vad var anledningen till att de körde av vägen?

• maaxan

den vita hästen sprang ut på vägen så att de blev tvungna att väja för den fast då gick det bra så de tittade på varandra o skrattade o sen for bilen nästan in i ett träd då de släppte uppmärksamheten o när Claire väjade för det så åkte de över kanten i stället.
    har för mig att det var så det gick till.
    hemskt avsnitt, själv satt jag o storgrät när hon dog. min sambo trodde nästan att nåt allvarligt hade hänt=)

• Maria84

Okej, tänkte nästan att det var nåt med hästen eftersom den var med i hela programmet. Ja, jag satt och tjöt jag också. Stackars Alex som skulle fria och allt också.

• maaxan

jag vet. det var ju jätte sorglit. hon var min favorit i serien.

vad tycker du om Stevie då?

Svar på tråden McLeods döttrar