McLeods döttrar
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
Är det någon mer än jag som kollar på detta program?
Sitter bänkad så ofta jag bara kan för att se detta.
Någon som såg dagens avsnitt??
älskar den serien.
menar du avsnittet på 5an? på Hallmark ligger avsnitten lite före så jag kollade inre på det idag.
annars så följer jag det hela veckan=)
Jag tittar! Men bara om jag är hos nån som har 5:an. Det har nämligen inte jag. Hur går det med bröstknölen?
Älskar den jag med. Japp jag menar på 5:an...
Missade vad det var som hände när de körde av vägen. Kom in precis när de hängde vid stupet. Typiskt!
det var väl igår de gjorde en biopsi. så det kommer de väl att visa den här veckan.
var det idag? de körde över stupet? jag trodde den skulle visas i morgon.
men i alla fall. Claire dog o det är inte cancer som tess har.
Det visade sig att det var en godartad knöl så de skulle ta bort den.
Så hon klarar sig.
Jo att Claire dog vet jag, det såg jag men vad var anledningen till att de körde av vägen?
den vita hästen sprang ut på vägen så att de blev tvungna att väja för den fast då gick det bra så de tittade på varandra o skrattade o sen for bilen nästan in i ett träd då de släppte uppmärksamheten o när Claire väjade för det så åkte de över kanten i stället.
har för mig att det var så det gick till.
hemskt avsnitt, själv satt jag o storgrät när hon dog. min sambo trodde nästan att nåt allvarligt hade hänt=)
Okej, tänkte nästan att det var nåt med hästen eftersom den var med i hela programmet. Ja, jag satt och tjöt jag också. Stackars Alex som skulle fria och allt också.
jag vet. det var ju jätte sorglit. hon var min favorit i serien.
vad tycker du om Stevie då?