• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • JennyOEmilia

Det man kan hoppas på är ju att tv4 kickar honom pga att han inte tränar tillräckligt och då kan man ju hoppas att Anna kommer tillbaka.

• Tessou

Men eftersom Lasse vill lämna så är det väl inte så svårt att bara stå rakt upp o ner på golvet o stirra medan Ann dansar?
    Då MÅSTE han ju få åka ut, då kan ju inte svenska folket rösta på honom för att han DANSAR bra????

Tror tyvärr inte Anna & Tobias får komma tillbaka.. men man kan ju hoppas! Trodde de skulle vinna rubbet jag...

• Skumpis

Tessou - Du tror väl inte att folk röstar på honom för att han dansar bra??? han får naturligtvis röster oavsett hur han dansar.

Vi behöver nog dock inte oroa oss för att han ska vinna. Ju mindre par som är kvar desto mer koncentrerade blir ju rösterna. Igår hade ju icke-anhängarna till Lasse 5 par att lägga sina spridda röster på. Nästa vecka är det bara fyra.

Jag tror och hoppas att Erica och Daniel kommer vinna

• Zmoothie

Grejen är väl att deltagarna har kontrakt som säger att de måste dansa, om Lasse helt enkelt låter bli så blir det kontraktsbrott och grejer, knepigt. Annars tror jag han hade hoppat av själv. Nu måste han förlita sig på att bli utröstad, eller möjligtvis diskvalificerad. Varför fortsätter folk rösta?? Om de gillar Lasse så borde man väl låta honom göra något som han tycker är roligt? Han ser ju ut att lida!

Fire bad. Tree pretty.
  • TheCoopers

och förresten tycker jag att LORDI varken kan sjunga eller dansa ... men det är ju vad jag tycker . Kanske ska man inte ta så allvarligt på underhållningsprogram???

Mark Levengood 4 President
  • krakel

Det är klart att men inte ska ta programmet på största allvar helöler inte nått annat dokuprogram heller för den delen men när det går till den gränsen så folk mår dåligt och inget hellre vill än åka hem så fattar iaf inte jag varför man fortsätter rötsa????????

• Trynträ

Tycker synd om Lasse. Folk är så taskiga som röstar på honom när han så tydligt inte vill vara kvar. Hur kul kan det vara att vinna nåt som man inte är bäst på liksom. Man vill ju inte vinna av sympati heller.