• Nilla

Vad är sladdbarn

för er?

• Svar på tråden Vad är sladdbarn
  • KottarnasMamma

Kärt barn har många namn. Min dotter har en snippa men när jag är med mannen heter min egen nåt helt annat. Ha,ha Flört
    Tack för att du förgyllt min dag TS med denna underbara tråd och att Beckah ville sätta pricken över i:et

***Vänner är änglar som lyfter upp oss, när våra vingar har problem...***
  • KottarnasMamma
    Nilla skrev 2007-01-17 12:15:32 följande:
    Höna mellan benen *haha*min man får nog höna till kvällsmat=)hahaha
    HAHAHA du är go du!
  • tingeling75

Men allvarligt talat, varför måste det vara 10 år emellan för att det ska kallas sladdis? Vem har bestämt det?

• ixus
    tingeling75 skrev 2007-01-17 12:17:41 följande:
    Men allvarligt talat, varför måste det vara 10 år emellan för att det ska kallas sladdis? Vem har bestämt det?
    Det är allmänt vedertaget, ALLA vet det!!
    Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • Moomin
    Beckah82 skrev 2007-01-17 12:10:01 följande:
    Skit samma. Vilken otroligt löjlig diskussion.Vill ni ha egna uppfattningar om saker istället för att använda er av fakta och vedertagna saker som hör till allmänbildningen så varsågoda Nu går jag. 10 år gäller. Punkt.Ni påminner verkligen om alla de där som lurar i sina små döttrar att de har hönor, möss, kissar, stjärtar och annat trams mellan benen...KUL när man får bestämma själv hur det ligger till här i världen! KUL för er att ni kan bestämma själv att solen är grön, det är 5 år mellan sladdbarn och syskon, flickor har höns mellan benen, potatis växer på träd. ♥ Beckah, mamma till Victor 980815 och Lilla Bus i magen -> 070706♥
    Hahahaha WORD!
    Bara två bestående gåvor kan vi skänka våra barn. Det ena är rötter, den andra vingar.
  • tingeling75

Okej, okej!! Du vet jag är inte så allmänbildad utan tror mig själv kunna avgöra att min lilla är en sladdis och tji fick jag :)

• Nilla

Nä nu ska hönan få tag på ormen=)

• ixus
    tingeling75 skrev 2007-01-17 12:19:32 följande:
    Okej, okej!! Du vet jag är inte så allmänbildad utan tror mig själv kunna avgöra att min lilla är en sladdis och tji fick jag :)
    Jag förstår dig! Jag känner mig helt sjukt korkad just nu, och lite osäker på vem jag är faktiskt. Har ju alltid fått höra att jag är en sladdis. Men, det är ju BARA 8 år mellan mig och den yngsta av mina äldre syskon

Av barn o fyllon får man alltid höra sanningen.......
  • KottarnasMamma

Oj, vilken identitetskris du måste ha hamnat i nu.. ixus, hur känns det?

• tingeling75

Nämen då är du ju ingen sladdis längre. Jag har också fått min värlsbild havererad eftersom det bara är 5 år mellan mig och min bror, jag har alltid kallat mig sladdis... vad ska jag kalla mig själv nu?? Stickkontakt kanske...

Svar på tråden Vad är sladdbarn