• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

BV: Akta dig så att du inte blir anmäld nu
    Man vet aldrig om den saknade indianen smyger omkring här i träsket också!!

• Blue Vapor

Cia - usch, ja jag vet, men du - jag får ta den smällen då -är ganska övertygad om att Patrick VÄL minns det bråket  Det skulle inte förvåna mig ett ÖGONBLICK ifall hon hänger här. Hallåkokoooo, det går bra att inboxa mig då, ifall du har något problem med det jag säger?!

• claudia79

BV: *ASG* Va har du käkat som är så i gasen Men håller med de andra om att det är riktigt roande att läsa

• Blue Vapor

Claudia - ehum, inget.... *viskar* jag bara ogillar den butiken nåt så förskräckligt att jag inte önska min värsta scrapfiende att handla där.....

Någon handlade där lajv såg jag snabbt här ovan? BRA och SKÖNT att höra att du är nöjd i alla fall!! Jag väntar fortfarande på miraklet att de ska bättra sig, nämligen! Eftersom de har så fina saker. Än så länge mest på bild. Oskyldig

• claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-28 22:16:46 följande:
    Claudia - ehum, inget.... *viskar* jag bara ogillar den butiken nåt så förskräckligt att jag inte önska min värsta scrapfiende att handla där.....Någon handlade där lajv såg jag snabbt här ovan? BRA och SKÖNT att höra att du är nöjd i alla fall!! Jag väntar fortfarande på miraklet att de ska bättra sig, nämligen! Eftersom de har så fina saker. Än så länge mest på bild. Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    *schh* Men jag förstår dig och håller med!
  • Lilybee

Är det Magnoliabutiken i Borås ni pratar om? Har hört att de är jätteoartiga där, ska upp till Borås om 3 veckor så då får jag väl gå in och kolla...

Nu känner jag mig som en riktig scrappare. Har äntligen fått tummarna loss och lagt in mina första 5 LO:s i mitt galleri. Gå gärna in och kika och säg vad ni tycker Skrattande

• Emmixen

Scrapbooking + familjeliv = beroendeframkallande? MINST SAGT! Kan inte slita mig härifrån.. Det är tack vare alla er som jag börjat scrappa och äntligen hittat en hobby jag kan hålla på med (istället för fotboll och sånt alla andra håller på med som jag inte kan) och kanske till och med bli duktig på det någon gång.

Nä, nu är det väl nästan dags att ta alla mina mediciner och gå och lägga mig.. Hoppas nån av er är inne i morgon! Natti, natti!

• Mizty

Ang Magnolia...  Jag blir så j*vla förbannad så jag vill spy när jag läser alla recentioner om dom!!! Tänk om jag bara vetat det innan jag beställde... Men när jag varit i den fysiska butiken har det ju varit bra ju. Men nu är det bojkott (eller hur det stavas)

BV - Du är underbar!!! Skrattade så jag kiknade när jag läste ditt inlägg Skrattande Min tanke när jag läste det lilla, lilla positiva som stod, var att det var någon med anknytning till butiken som skrivit det!

Många nya kanonfina LO´s!!!  till alla......

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Tjej 83

men de är inte oartiga i butiken. va fick ni de ifårn? eller de som tycker det.
    både hon i rullstol o den andre tjejen är så trevliga. mannen som är där ibland säger ju inte så värst mycket hehe..

beställning därifrån kan ja ju inte svara p då ja inte beställt. men hört att de är sena.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket