• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Mizty
    Kikkan - Akta dig för Magnolia bara *viskar* Har beställt från Magdas & ScrapAddicted, det har fungerat kanon!!! Magdas har kanske inte några mängder att välja på men den är ju nyöppnad. Men det har varit supersnabb lev. & kanonbra service
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • scrapparlotta

Marajjah:

Ja, Scrapoteket är nog ett av dom ställerna jag kikat mest på. Även scrapaddicted, men dom hade bara ett foamstamps alfabet att välja på och det ville jag inte ha. Och jag vill absolut ha ett nytt alfabet. Så den plockar jag nog bort.

Magnolia har ju en massa att välja på, men jag har hört så många som är missnöjda när dom beställer därifrån, tar tid innan varorna kommer eller hur var det?

• Blue Vapor

kikkan - jag har samma problem!

Claudia-
    Inte alla hästar hemma, inte den skarpaste kniven i lådan, inte alla hemma där, inte alla paddlar i vattnet, inte alla indianer i båten, inte alla bullar i korgen, inte alla ÄGG i korgen, inte alla paket i säcken, ljuset är inte tänt..... osv   Men som min polare på MSN just sa (hon var också inblandad i den där Magnolia-härvan) "Det är inte vi som sitter med den döda bävern i knät!" Tydligen ett hett talessätt på hennes arbetsplats - hon är jurist på hög nivå!

Nehej, nu ska jag sova för en gångs skull!! Har jag gjort nåt mer på min LO? Neeeeeee-e! Men jag arbetar i huvvet!

Nattis mina sköna hönor!

• kela81

Melle85-den från cals ohlsson-col tech för 98:- har jag köpt...den funaklr jätte bra På mellanvärmen.....

• scrapparlotta

Ja, jag tror jag gör som Blue Vapor, går och nanar lite. Snart vaknar väl mitt lilla matmonster till bäbis och ska ha käk igen.

Men tack för era svar.....ska kolla upp detta imorgon.

God natt

• Melle85

Blue Vapor och kela81: Hmmm men såg nu att frakten för denna är hela 85 kr, då blir det ju nästan lika mycket som den där specialaren....

• Blue Vapor

Melle - GUD så dyr frakt!!! Har du ingen möjlighet att köpa lajv då? För den ÄR verkligen mycket bättre än en sån specialare.......

Men va fan.... sover inte jag???? *näe, det lyser grönt på mig fortfarande... *

• kela81

Melle85-har du ingen butik i närheten? Men testa på en vanlig "bygg/elbutik" ochså...de kan säkert ha de med, billiga.....

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket