• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Asrta1
    Stämplar in på nattskiftet!

Såååå nu har jag läst minst 20 sidor och redan glömt vad och vem jag skulle skriva till......(skyller på amningen som vanligt just det har ätit pizza mellan sidan 95 och 96

Jättefina LOs i tråden!

Ska kika in i nga gallerier också......nu eller imorgon.....

venezuela: Jättefin LO, tycker inte du behöver göra ngt mer med titeln. Perfekt!

Angående tävlingen med stort T......Lycka till alla som ska vara med...Träsket tar alla dom främsta platserna *håller tummarna*

Cheri: Ska bli intressant att se dina tävlingsalster...dom du visade höll hög klass!

BV: Jag brukar säga "har inte alla hästarna i stallet hemma" (är hästmånniska själv så det är väl därför jag tycker det är roligt ) Dålig humor....jag veeeeeet.....

Just det.....har beställt från Scrap-mart, vet inte vem det var som la den dåliga länken i förra tråden

Imorgon ska jag fota LOs om det går....ljuset är ju inte på scrapparnas sida vid denna årstiden
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Melle85

Blue Vapor: Tack för tipset! Men hittar ingen värmepistol på hemsidan. Vet du vad jag skall leta under?

• claudia79

Asrta: eller "inte alla böcker i bokhyllan"*fniss* Nää nu blir det låg nivå igen.. det måste bero på att klockan börjar närma sig tolv!

BV:Hur länge är du uppe ikväll,bejbi?Flört Du riskerar att få ett mail innan jag går och lägger mig, om inget oförutsett händer iafGlad

• Blue Vapor

Claudia - haha, jag ska stämpla ut oooooom.... exakt 13 minuter tänkte jag! Ingen panik what so ever med utmaningen!!! Tänkte att dagarna får gå i veckan som kommer också, så har jag en ny utmaning eller så till nästa helg!

• scrapparlotta

Oj, nu var det länge sen jag skrev nåt här, men jag försöker att titta in här varje dag. Missar säkert, tyvärr, en hel del här ändå. Tiden räcker tyvärr inte till längre till allt, det tar sin lilla tid att pyssla om en liten bäbis + den stolta storasystern . Och tiden jag får över försöker jag sitta och scrappa.....för det är ju bara SÅ KUL

Men, nu skulle jag behöva er hjälp lite tjejer. Jag tänkte jag skulle ut på nätet här och shoppa lite. Men vem ska få min beställning. Jag kikar runt i alla shoppingställen här på nätet, men jag kan inte bestämma mig vart jag ska beställa ifrån. Vem har stört utbud egentligen? Vilka är snabbast på leverans? Vilka beställer ni helst ifrån? Vilka beställer ni INTE ifrån? Jag är främst ute efter CS och dekorationer (blommor, öljetter, chipboard, och alfabets-foam stamps). Nån affär har mycket av nåt, men saknar nåt annat istället.....

Vilka föredrar ni att handla ifrån? (inom sverige)

• Marajjah

Kikkan
    Jag handlar främst från ScrapAddicted, Pappersbiten & Scrapoteket.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket