• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Tjej 83 - nej i butiken har jag ingen aning om! Vet inte om det är någon som sagt om just IRL-shopping? Hon i rullstol är hon som även åker på mässorna - helt okej!

• claudia79
    Tjej 83 skrev 2007-01-28 22:40:09 följande:
    men de är inte oartiga i butiken. va fick ni de ifårn? eller de som tycker det. både hon i rullstol o den andre tjejen är så trevliga. mannen som är där ibland säger ju inte så värst mycket hehe..beställning därifrån kan ja ju inte svara p då ja inte beställt. men hört att de är sena.
    Hmm nu säger jag bara vad jag läst på Scrappa.com att om man klagar på nåt i den fysiska butiken, dvs vill reklamera eller dyl, eller om man ringer dit, så är det väl ingen muntervisa som kläms fram till svar..Men jag har ju inte upplevt det själv, utan som sagt läst på Scrappa.com
  • Tjej 83

ok nä ja har itne läst där så ja vet inte. men ok då. skit samma haha..

en svårt fråga hmm.
    hittade en jättefin LO på nätetm 1kort i mitten o massa blåa blommor runt om här o var, och doodling(?)
    men nu hittar ja den inte. ingen som vet? hehe

tror de va en länk som nån skicka, me er favorit scrappare (?)
    inte Åsa, ja har kollat henne på papprika, nån annan. men orkar itne leta igenom hela förra tråden. har ni länk till era favoriter? tror den norksa? eller de kanske va Åsa?

• Melle85

Idag var jag en sväng i Uddevalla och råkade upptäcka en Panduro-affär. Jisses vad jag shoppade loss - det är en dyr ny hobby jag börjat med Men otroligt rolig och verkligen beroendeframkallande.

• Cia o krabaten

Melle: Men du missade scrap and gift corner??

• Blue Vapor

Melle85 - nepp du!
    Köp dig en värmepistol på Clas Ohlson istället!! Kostar under hundralappen och är MYCKET bättre! Jag vet att flera här använder sig att brödrosten, meeeeeen det tycker inte jag blir så bra alla gånger.... Hur som helst så tycker jag inte att du ska skaffa dig en sån speciell fön!

/embossdrottningen med ca 60 olika i hyllan

• Marajjah

*nu är det dags för mig att kika in igen, min tid nu juuu*

Blue Vapor skrev 2007-01-28 23:23:50 följande:
    Kolla den här! Den var lite cool tyckte jag nog... www.impressrubberstamps.com/miva/merchant.mv .. BÅDE punch och relief!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Den var verkligen fin den!

Å på tal om Magnolia så har jag faktiskt aldrig handlat där och kommer aldrig, efter vad jag har hört om den butiken (i tre års tid), att handla där. Lovar, hedersord!
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket