• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jen 82
    Blue Vapor skrev 2007-01-28 21:02:23 följande:
    Hehe... den där recension-grejen på butiker på scrappa.com - jag sätter en TUSING på att den snart är borta! Allra särskilt då Magnolia får usel kritik En tusing är satt..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Tror det är någon som HATAR magnolia som gjort den hemsidan för att man ska kunna klaga på dom nånstanns
  • Venezuela

Camasunary: Passa dig - det är inte så långt melan Karlstad och Kil

• Blue Vapor

Jen 82 - ja det finns ju folk att ta av i såna fall På alla andra ställen så blir ju trådarna nerstängda och borttagna så fort det blossar upp diskusioner om dem.... mycket anmärkningsvärt.

Nej nu ska jag frossa färdigt, och sen - VÄRMD av underbar skadeglädje - ska jag scrappa lite! Kyss

• MAMMSY
    Jen 82 skrev 2007-01-28 21:19:22 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-01-28 21:02:23 följande: Hehe... den där recension-grejen på butiker på scrappa.com - jag sätter en TUSING på att den snart är borta! Allra särskilt då Magnolia får usel kritik En tusing är satt..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/Tror det är någon som HATAR magnolia som gjort den hemsidan för att man ska kunna klaga på dom nånstanns

Hahaha jag ska oxå skriva en recension!!!! Å den blir inte nådig Förbenade skit magnolia

Ville bara medela att veckans utmaning ligger i mitt galleri å röstas gör det i min blogg
    Denna gången är utamningen att göra nått altered scrap, här ser ni bidragen

http://www.familjeliv.se/krypin/mammsy/galleri.php
  • Jo79

Det är väldigt konstigt egentligen att de kan hålla igång... så väldigt urusel kritik är det ju direkt pinsamt att läsa om. Och att då vara måltava för det måste ju vara jättejobbigt. Och tänk att stå på mässor och liknande och möta alla som skriver all kritik. Nu försvarar jag absolut inte, men det är så konstigt att de inte bara lägger ner sin hemsida och satsar på den fysiska butiken och på sina stämplar.

Mamma till KaramEllen
  • MAMMSY

Här röstar ni http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b48014.html

Ja man hoppas ju att en sån här sida gör så att dom skärper sig!!!!
    Det värsta är ju att det är ju inte bara i e butiken dom beter sig illa, en kompis till mig var där för ett tag sen å insåg att hon fick betala 80 kr för mycket... å det är inte första gången det händer

• claudia79

Ser att ni diskuterar magnolia * mohahahha*. Jag tänkte på det att visst, det är inte i många branscher som man har så höga outtalade "krav" på snabb leverans men jag har svårt att tänka mig en annan bransch där någon verkligen kan sköta sin kundkrets så uselt och inte få konsumentverket på sig?!

• Fnyz

måste bara säga en sak om Magnolia!!! jag beställde ju deras klubbpaket av stämplar, beställde den 15 december och jag beställde ett apr grejer till som dök upp då så jag vet att ordern kom fram, jag var sen i mailkontakt med dem pga att ajg ville välja kortbetalning istället för postförskott så då svarade dem så jag vet att dem hade koll på att jag skulle ha paketet.

klubbpaketen skulle skickas i början/mitten av januari och vi har hållt koll med varan inne på scrappiz och det är många som itne fått sitt paket! å då svarade magnolia att vi skulle maila om vi itne fått det för då hade det blivit missat tydligen sen har vi itne hört någonting mer och ingen har fått sina stämplar, detta paket hette hjärtligt för det var alla hjaärtansdag stämplar för att göra kort till alla hjärtans dag och många av dem som beställde gör ju kort å säljer på olika ställen och dem är måttligt roade av att inte fårr stämplarna än!

• Emmixen

Mammsy: Jag skrev en kommentar till det blogginlägget, men jag kan inte se den nu! Ledsen Vad är det för fel? Jag kan skriva rösterna i din gb annars...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket