• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY
    Emmixen skrev 2007-01-28 21:37:15 följande:
    Mammsy: Jag skrev en kommentar till det blogginlägget, men jag kan inte se den nu!  Vad är det för fel? Jag kan skriva rösterna i din gb annars... www.emmixen.se
    Nej den kom med den synns inte fören jag har lagt upp den, å det gör jag inte förens på tisdag kväll då utröstningstiden går ut
  • Tjej 83

ja handlar ju i butike, bor ju nära.
    de dumma är ju att om man betalar med kort måste man handla över 100kr annars drar de inte kortet.
    lite surt då man kansk einte attt ut pengar o bara behöver lite för ca 83kr.

men annars är de helt ok, de hjälper så gärna till o visar på hyllorna va allt finns.
    inte vart där sen ombyggnaden men ska dit snart.

o de sa att de öppnar ju kl 12. men är ju där tidigare så är ja i stan runt 10 så kan ja bara knacka på så får ja komma in. schysst va!

• Tjejtrazan
    NyfikenÖrn skrev 2007-01-28 21:09:00 följande:
    GRATTIS TJEJTARZAN TILL INLÄGG 1000!!!
    Åhhh tack så hemskt mycket!!!!!!!! Vilken härlig animation Cool

Nu har jag kikat lite i tidningen...Fnyz: superfin "svamp-LO"!!! och jättefin ask Cia!!! Grattis till publiceringen  Var de fler som var med!? Generad (minns inte vilka som skrivit nåt...)
  • Blue Vapor

Man ska inte prata skit, meeeeeeen.... man ska inte behandla sina kunder URUSELT heller, sååååååå......eftersom det här är helt SANT så är det väl inte skit???  Vad jag förstått så är det ägarinnans föräldrar som är på mässorna och de är helt okej (???) Men hon som äger stället - ehm, låt mig säga att det nog skulle behövas ytterligare någon indian i den båten..... Jag och mina andra pysslisar blev - hör och häpna - anmälda till redax för några år sedan då vi hade en feting till stämpeltråd på Bröllopstorget (FLs syster-sajt) och just faktiskt VARNADE för att handla där! Anmälda av vem, jo ägarinnan, som utgav sig för att vara någon annan Då Patrick på FL/BT fick klart för sig hur allt låg till så blev HON avstängd istället Sen nästlade människan in sig i vårt PRIVATA lilla pysselforum och höll på och var allmänt jobbig *fniss* Då vi upptäckte att det var hon så stängde vi ner henne   Pga dessa små INCIDENTER så är jag rätt övertygad om att de få positiva recensioner som dykt upp där till 99% är gjorda av henne själv

Så, vettni nu har jag babblat fäääärdigt!

• Jen 82

BV: låt mig säga att det nog skulle behövas ytterligare någon indian i den båten.....  Ha ha ha

• Emmixen
    MAMMSY skrev 2007-01-28 21:39:18 följande:
    Emmixen skrev 2007-01-28 21:37:15 följande: Mammsy: Jag skrev en kommentar till det blogginlägget, men jag kan inte se den nu!  Vad är det för fel? Jag kan skriva rösterna i din gb annars... www.emmixen.seNej den kom med den synns inte fören jag har lagt upp den, å det gör jag inte förens på tisdag kväll då utröstningstiden går ut
    Ahaa.. Har aldrig kommenterat här i FL-bloggar tidigare.. Generad Sorry...
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-01-28 21:42:35 följande:
    Man ska inte prata skit, meeeeeeen.... man ska inte behandla sina kunder URUSELT heller, sååååååå......eftersom det här är helt SANT så är det väl inte skit???  Vad jag förstått så är det ägarinnans föräldrar som är på mässorna och de är helt okej (???) Men hon som äger stället - ehm, låt mig säga att det nog skulle behövas ytterligare någon indian i den båten..... Jag och mina andra pysslisar blev - hör och häpna - anmälda till redax för några år sedan då vi hade en feting till stämpeltråd på Bröllopstorget (FLs syster-sajt) och just faktiskt VARNADE för att handla där! Anmälda av vem, jo ägarinnan, som utgav sig för att vara någon annan Då Patrick på FL/BT fick klart för sig hur allt låg till så blev HON avstängd istället Sen nästlade människan in sig i vårt PRIVATA lilla pysselforum och höll på och var allmänt jobbig *fniss* Då vi upptäckte att det var hon så stängde vi ner henne   Pga dessa små INCIDENTER så är jag rätt övertygad om att de få positiva recensioner som dykt upp där till 99% är gjorda av henne själv Så, vettni nu har jag babblat fäääärdigt! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    *löööööööve dina långa utlägningar om sånt här*
  • Jo79

*asg*

låt mig säga att det nog skulle behövas ytterligare någon indian i den båten.....

Mamma till KaramEllen
  • Jen 82

Cheri: Du brukar väl vakna snart? Har vi bestämt någon tid för scrappträffen?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket