• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Melle85

Ja det var väldigt dyr frakt, såg nu att det finns en butik i Uddevalla så om jag åker dit någon gång kan jag ju köpa där.

• Cheri
    Jen 82 skrev 2007-01-28 21:55:14 följande:
    Cheri: Du brukar väl vakna snart? Har vi bestämt någon tid för scrappträffen?
    Oooh... sorry!

Nej vi har inte bestämt någon tid! Vad tycker ni? Vet att Cia kunde på eftermiddagen!
    Jag bokade lokalen från 10:00-22:00..

Funderade lite på käk o sånt oxå.. Vi lär kanske bli hungriga?
    Jag har råd att fixa fika till alla .. men inte mat tyvärr.. trots att jag gärna skulle göra det om jag kunde!  Så hur löser vi det? Ska alla ta med egen mat, ska vi lägga en liten peng? Vad tycker ni?
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-01-29 00:45:50 följande:
    huuuuuuuuuu.. nu har jag ÄNTLIGEN öppnat min nya site!! www.love4colors.com
    KUL!! *fanfar* Lycka till!Glad
  • Örnen76

Råkade radera länkern från mina favoriter och hittade den inte sedan! Vilken katastrof
    Mitzy var snäll och hjälpte mig att hitta länken, så nu har jag läst igenom en massa.
    Har ju inte kunnat undgå Magnoliadiskussionen. Jag är väl en av de få som (nästan) aldrig har haft problem med dem; alltid fått det jag beställt hem inom rimlig tid och när jag var där och handlade i lördags för första gången blev jag vänligt bemött.
    Däremot hittade jag ett minus. Jag köpte EZ i butiken och kollade (dum som jag är) inte på prislappen förrän jag kom hem. "Hoppsan" tänkte jag "79kr, det var dyrt!" När jag sedan kollade samma vara på deras internetbutik står det att priset är 59kr. Väldigt konstigt att det skiljer sig SÅ mycket!

• Fnyz
    Cheri skrev 2007-01-29 01:23:51 följande:
    Jen 82 skrev 2007-01-28 21:55:14 följande: Cheri: Du brukar väl vakna snart? Har vi bestämt någon tid för scrappträffen? Oooh... sorry!Nej vi har inte bestämt någon tid! Vad tycker ni? Vet att Cia kunde på eftermiddagen!Jag bokade lokalen från 10:00-22:00..Funderade lite på käk o sånt oxå.. Vi lär kanske bli hungriga? Jag har råd att fixa fika till alla .. men inte mat tyvärr.. trots att jag gärna skulle göra det om jag kunde!  Så hur löser vi det? Ska alla ta med egen mat, ska vi lägga en liten peng? Vad tycker ni?
    utkörning av pizza
  • Tjej 83

nyfikenörn
    kan du inte gå tillbaka o få den för 59 då? elelr ska de va olika priset i butik o nätet? från samma menar ja. ja hade ju krävt att få den för 59 då. hehe.

• Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-01-29 09:10:59 följande:
    nyfikenörn kan du inte gå tillbaka o få den för 59 då? elelr ska de va olika priset i butik o nätet? från samma menar ja. ja hade ju krävt att få den för 59 då. hehe.
    Jodå, jag ska ringa dem i morgon. Lite svårt att ta mig dit eftersom gubben har bilen till jobbet.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket