• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • mama77
    Cheri skrev 2007-01-29 00:45:50 följande:
    huuuuuuuuuu.. nu har jag ÄNTLIGEN öppnat min nya site!! www.love4colors.com
    HEJA....vad spännande och vad fint tjejen..
    070707-vår lilla böna växer och frodas.
  • pylle

Grattis Claudia79 till publiceringen på SWE jätte läcker.

• Mizty
    Cheri skrev 2007-01-29 00:45:50 följande:
    huuuuuuuuuu.. nu har jag ÄNTLIGEN öppnat min nya site!! www.love4colors.com
    Lycka till! Var inne å kikade... Jättefin
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Blue Vapor
    Cheri - haha, jag var tvungen att spana igår då jag officiellt sett hade gått å lagt mig! Jättefin sida, och du fick mig intresserad.......... av nåt som jag inte förstår mig på ALLS! Tror jag hängde där gott och väl en halvtimme
  • scrapparlotta

NyfikenÖrn:

Så du har inte haft problem med Magnolia?? Har du handlat därifrån många gånger eller?

Jag är så sugen på att köpa därifrån, men vet inte om jag vågar. Vill ju inte vänta i flera veckor (månader har jag till och med hört) på att få mina varor, jag vill ju ha dom samma sekund jag skickar beställningen ju..... .(Lite omöjligt kanske....)
    Dom har ju så mycket att välja på.

Har alla andra här inne haft problem med dom, eller finns det nån mer som är nöjd med dom?

Bor ju inte så många mil från Borås, så jag skulle ju kunna åka dit, men oftast har jag ingen bil hemma.

• Sol30

Cheri: Tjusigt!
    För mig spelar det ingen roll vilken tid vi bestämmer. Eh, nåja kanske inte alltför tidigt.... Apropå mat, finns det micro och så där eller hur ser det ut? Annars kanske det finnns typ nån pizzeria i närheten?

• tjenixen

Har ni frossat i Scrapbooking mm i helgen nu eller? Jag har gluttat i den och jag tycker den blir bättre och bättre ju fler nr som kommer. Har just varit inne och förnyat min prenumeration med så jag inte glömmer bort det innan vi drar till varmare breddgrader.

Har ni några andra tidningsfavoriter?

gift 4-barnsmamma som pluggar till förskollärare
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket