Inlägg från: malin ulrika |Visa alla inlägg
  • malin ulrika

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjtj 83,
    jaha sådana! Såna har ag aldrig använt! Vad heter de, bara så man vet? Finns så mycket nya "ord"!!

• malin ulrika

Tjej 83,
    jaa, jag blir lite sugen också!
    Jag använde ju plektrum nästan som sådana fotoankare (eller vad det nu heter!) på min "skiva" i senaste utmaningen.
    Har inte direkt gillat sådana tidigare. Men jag tror jag ska inhandla lite.
    Kanske dags att besöka nån web shop, har inte handlat på länge, mitt mål är ju att ANVÄNDA UPP en massa jag har...

• malin ulrika

Venezuela, jaha, nu har jag läst rätt artikel!
    Den var ju trevlig!
    Vad mysigt ni verkar ha! Avis, jag som inte har nån scrap kompis att lätt komma till...
    Vi samlas på jobbet bra och visar upp våra verk för varandra!

Får man fråga vem du är av "damerna" i artikeln, eller du kanske vill vara bara "Venezuela"...?
    I alla fall, bra artikel! Och förstår att ni har tillgång till den där affären i alla fall, så mysigt!
    Synd att vi inte fick se bilderna, säg till om du scannar in dem så småningom!

• malin ulrika

Tjej 83,
    har nu sett att sådana där manicker kallas "turn mounts" hos vissa, du kanske kan söka på det!

• malin ulrika

Mystjejen, så söt!
    Men jag fttar inte riktigt vart ska man gå för att se den din dotter gjorde?

• malin ulrika

Angående scraprum-möbler:
    här brukar jag gå och dregla ibland:
    www.bestscrapbookshelf.com/

Inte för att man i Sverige kan köpa därifrån men man kan ju få lite ideer kanske.

• malin ulrika

Mystejejn
    jaha, den såg såpass "proffsig" ut att jag inte tänkte på att det var hon som gjort den! Antar att on haft LITE hjälp i alla fall...

• malin ulrika

Tjej 83,
    ja nu gick jag också in under "Photo gallery", gudars vilka scraphörnor det var där!
    Jaa, drömma kan man ju...
    Kanske kanske att jag köper mej en, om jag FÅR TILLBAKA på skatten i år, istället för kvarskatt... Förra året fick jag 25000 kronor i kvarskatt ungefär, inte jättekul. Vet inte hur de räknat, och inte dragit tillräckligt med skatt från lönen direkt. Träligt var det.

• malin ulrika

Mystjejen,
    fniss, köp en glureunner! Men köp en bra, Tomo är jag INTE nöjd med, halva limmet sitter kvar på pappersremsan efteråt... Ska köpa en ny.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket