Inlägg från: malin ulrika |Visa alla inlägg
  • malin ulrika

Förr oss som är fast i Scrapträsket

mamma i småland,
    fniss, ja visst är det kul när man får med nån ny!!

Apropå vinskrapp, som det var tal om här tidigare, jag har "vinskrappat" alldeles själv, inte lika kul förvisso som med nån annan, men man får ibland lite "ny" inspiration! Lite mindre hämmad kanske!

• malin ulrika

Johanna 79,
    det var ett tag sen jag byggde upp ett "lager". Laddade ner för fulla muggar, men det var mest när jag gjorde mycekt digiscrap.
    Kommer inte ihåg var jag fick det mesta ifrån. Köpte till och med en del.

Ska kolla upp och återkommer.

Om du vill ha skickar jag gärna en skiva med "bakgrundspapper", har du DVD ROM läsare? De är rätt stora så man får inte plats med mycket på en CD...

Ska försöka komma ihåg var jag laddade ner också, man kan surfa runt och hitta MASSOR...

• malin ulrika

Nu avviker jag ett tag, ska skrappa en sida om sonen och hans små "ponies" han fick i julklapp, han är så söt med dem!!
    När man har två pojkar får man passa på när man har nått "gulligt" så man kan använda rosa och gulliga papper...

• malin ulrika

Johanna 79
    Inga problem!
    Skicka adressen i min inbox så kommer en DVD så småningom!

• malin ulrika

Camasunary, hm, jag har också en massa papper som ligger... Typ 5 decimeter om jag lägger allt på hög... Men det mesta är såna där billiga papper i storpack där bara typ hälften egentligen är sånt man vill ha. Men det känns onekligen lite svårmotiverat att köpa mera. Tur jag har dem i garderoben så maken inte vet vad jag har på lager...

• malin ulrika

blue Vapor,
    jesus vad mycket grejer...
    Mitt problem när jag ska handla on-line är att de ofta har en massa kategorier, och ajg vet så att säga inte vad jag tittar efter, så det är nästan omöjligt att kunna se allt! Det här stället verkar ha en massa... Får surfa mer sedan, kom ju bara upp här för att skriva ut titeln till min pny-LO...
    Så fastnar man igen...

• malin ulrika

BV:
    Åh vilken scrap hörna!

Har lagt in ett kort på min scrap-garderob, ostädat och allt.... Skulle vilja få lite mer ordning... När jag får några tusen över om hundra år, då ska jag köpa fina hurtsar med små fack och låfor, suck!

• malin ulrika

BV,
    jo jag bor i Canada, nära Montreal, så det är ju rätt nära gränsen...
    Kanske kan övertala maken till en minisemester i USA nån gång... Oj nu sådde du ett frö i hjärnan...

• malin ulrika

BV:
    SLUUUUTA nu!

Förresten du som är med i "anonyma fontoholics", , har du nått tips på en "gullig" font att använda på en sida med "My little pony"?
    Kan inte hitta nått...

• malin ulrika

Blue Vapor,
    tack så mycket,
    vet du möjligen vilken sajt man får tag i dem på?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket