• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Venezuela

Hade lovat mig själv att låta bli scrapsakerna idag. Började baka förut men när jag mitt i allt upptäckte att jag inte hade något socker fick jag avbryta. Blev ett grattiskort istället Generad

• Loppan79
    Emmixen skrev 2007-01-29 19:36:23 följande:
    Var inne på scrappiz och läste lite, idén om mentorer är väl inte så dum... Är det något vi skulle kunna ha här också, eller är alla så duktiga (förutom jag) att ni klarar er själva? www.emmixen.se
    Jag tror att det är någon eller några här som har mentorer från scrappiz. Jag har inte själv läst om det så jag vet inte riktigt vad det innebär.
  • Matriark
    Minimalla skrev 2007-01-29 20:38:17 följande:
    Matriark skrev 2007-01-29 19:54:21 följande: Är det någon som känner igen de glittriga bokstavsstickersen som jag har på min klocka? Vet vilken tillverkare det är och vart jag kan få tag på fler??Jag hade inte förpackningen kvar De heter möjligtvis inte Twinkle type? Försökte lägga in en direkt länk men det funkar inte... om du kollar under alfabet och sen under chipboard finns bildwww.pysselpassion.e-butik.se/
    Åh dom var ju snygga.. nu kliar shoppingfingret igen Det var dock inte dom jag använt. Det är stickers på ark, ca 1½ cm stora.
  • Emmixen
    Loppan79 skrev 2007-01-29 20:42:54 följande:
    Emmixen skrev 2007-01-29 19:36:23 följande: Var inne på scrappiz och läste lite, idén om mentorer är väl inte så dum... Är det något vi skulle kunna ha här också, eller är alla så duktiga (förutom jag) att ni klarar er själva? www.emmixen.seJag tror att det är någon eller några här som har mentorer från scrappiz. Jag har inte själv läst om det så jag vet inte riktigt vad det innebär.
    Ok, men är det någon här som ÄR mentor? Skulle ju varit bra att "ha" någon man läst om eller skrivit till eller så.. Blev ju medlem på scrappiz igår..
  • Camasunary

Venezuela: Jättefint kort! Snyggt när färgerna i pappret kommer igen i motivet. Och snyggt färglagt... är det twinklar?

• Fnyz
    Emmixen skrev 2007-01-29 19:36:23 följande:
    Var inne på scrappiz och läste lite, idén om mentorer är väl inte så dum... Är det något vi skulle kunna ha här också, eller är alla så duktiga (förutom jag) att ni klarar er själva? www.emmixen.se
    har faktiskt aldrig läst på om det där med mentorer så jag vetinte hur det funkar
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket