• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-01-30 22:31:52 följande:
    MAMMSY - anvennda do limmets postel micket? *obs -skämt!!* Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/

Ja den posteln jag använda miiiicke bra va
    Oj så fel det kan bli när man har bråttom
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-30 22:18:23 följande:
    Claudia: Va?? Menar du att jag är klar FÖRE dig??
    Jepp!! Och Nope, jag ska inte cykla dit hihi....Jag litar på att det är poststämpling från imorrn som räcker

Jag vill ha Marmalade i Foam stamps men de enda som har dem kvar är Pappersvinden och de har uppdatering, som de haft i ett antal veckor nu, på sin butik så man kan inte handlaGråter
  • MAMMSY
    Blue Vapor skrev 2007-01-30 22:35:25 följande:
    Jag gladet skratta micket här Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Ja mi akratta mickee här med, ni vara min sol på regning vardag
    Cia o krabaten skrev 2007-01-30 22:35:55 följande:
    Övertrötta???
    Cia o krabaten skrev 2007-01-30 22:35:55 följande:
    Övertrötta???
    Vaaaaaaaaaad får dig att dra sådana slutsatser va
  • Camasunary

Cia: Jag läste det precis innan jag kom till ditt inlägg, så det var därför jag kom ihåg det. Annars har hjärnan/kortminnet varit avstängt i några dagar

Vab är absolut inte =scrap!! Jag har försökt, men det är svårt när ett gnälligt barn sitter fastklistrat på armen!! För att kunna göra liiiite så fick hon röja rätt fritt, vilket resulterade i 500 miljoners pärlor uttömda på golvet och 4 meter tejp i ett nystan, men hon var ju lugn DÅ iaf!!

Jag har ju scrappat till T och sen har jag gästdesignerscrappat till SWE!! Mycket blir det, men sååå kul!!

• kanskesnart
    Kastar mig in i frågestunden

1.har det nångång hänt någe kaosartat när du scrappat? (typ, vält en färgburk, råkat klippa/riva sönder pappret du skulle ha osv)
    Klämde till alldeles för hårt på en stor limtub en gång när jag skulle limma fast en detalj på en LO. Det resulterade i att själva toppen (eller locket hur man nu ska säga) flög av och ALLT lim rann ut över LO:n. Och det var en stor tub
    2.har du slängt en LO? eller gjort om/förändrat efter en tid?
    Ja den jag hade "dekorerat" med lim.
    3.vad var de roligaste du scrappat om? Min förlovning.
    4.vad klarar du dej inte utan? Skärmaskinen
    5.gör du fler åt gången? Nej, det skulle nog inte min lilla hjärna klara
  • Camasunary

Vaddå poststämpling för imorron???!!! Förvånad

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket