• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-30 23:14:57 följande:
    Claudia: Vad är det som inte går bra  ? Jag trodde du var klar?
    hmm ja min make är inte särskilt duktig på att formulera svaren på frågorna tillräckligt bra nä men jag har inte skrivit frågorna än+ att jag måste dra till en framkallningsbutik imorrn och framkalla sista LO:-bilden, men jag ska skicka in,,bara lite grann kvar att grejsa med Vilken var du mest nöjd med (vilken kategori alltså) och vilken var du inte nöjd med?
    Blue Vapor skrev 2007-01-30 23:16:23 följande:
    Claudia - åh, ja de var söta!! Och vad BILLIGT........................ menmenmen...undrar om jag HAR de där Mixed Alpha....................... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Mixed Alpha rekommenderas starkt!Glad
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-30 23:20:53 följande:
    Jag har försökt sova på jobbet, men det går f-n inte!!Istället har jag tränat mig så jag klarar mig med minimalt med sömn Men jag har blivit f-n så mycket rynkigare på sistone Hur var det Claudia? Ska du tipsa om rynkkrämen eller ska du hållat för dig själv
    Ja du fattar inte va sjuk de krämen var! Jag sa ju till dig att det stack lite i huden när man tog på den...Och efter tre dagars användning fick jag ett utslag vid ena ögonvrån!! Mest troligt är den för stark, krämen eller är jag överkänslig!...Så vad har du för adress??FlörtSkrattande
  • Blue Vapor

Claudia - hehe, jag äger ett Eller, det är ett MakingMemorys och heter "Mixed fonts" - en sjujäkla massa bokstäver här! ALDRIG öppnat Jag tror att jag köpte det i höggraviditeten....... då gjordes mycket jag inte minns

• Venezuela

Go kväll! Jösses vad ni skriver - är så trött i huvudet att jag inte orkar läsa i kapp i kväll. Tänkte bara titta in och berätta att reportern jag hade här på besök idag stannade i 2½ timme och när hon gick frågade hon om hon fick kontakta oss för att ha en kurs för henne och hennes middagsgängFlört Vad va det vi sa om träskets dragningskraft...SkrattandeSkrattande

• Marajjah

Poststämpeln 31/1 gäller. Jag har frågat...

Å nu har jag gjort den sista lo:n - inte alls nöjd. Kanske jag knåpar ihop ännu en ny i morgon. Blir så trött. Hade gjort en finfin, men den bedömde jag som att den var alldeles för o-original, dvs jag hade liftat lite för mkt. Så nu har jag gjort en ny på samma tema som jag inte är nöjd med. Orkar jag göra en till? ALlt annat är klart att skickas iväg. Men, nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt i morgon för att scrappa.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • claudia79
    Marajjah skrev 2007-01-30 23:28:24 följande:
    Poststämpeln 31/1 gäller. Jag har frågat...Å nu har jag gjort den sista lo:n - inte alls nöjd. Kanske jag knåpar ihop ännu en ny i morgon. Blir så trött. Hade gjort en finfin, men den bedömde jag som att den var alldeles för o-original, dvs jag hade liftat lite för mkt. Så nu har jag gjort en ny på samma tema som jag inte är nöjd med. Orkar jag göra en till? ALlt annat är klart att skickas iväg. Men, nu ska jag sova så jag orkar upp tidigt i morgon för att scrappa. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Gonatt gonatt!Glad
  • Marajjah

nu har jag hittat ett foto som jag skulle kunna scrappa. Blir nog en ny i morgon.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Camasunary

Smörj in gubben med krämen så kanske det blir bättre fart på honom!!

• Blue Vapor

Usch, nu har jag formulerat färdigt ett brev till konkursförvaltaren för min fd arbetsplats..... har försökt skriva vad jag yrkar på för ersättning via den statliga lönegarantin - saknar en hel del pengar!!  En fet semsterersättning, förhoppningsvis 2 månadslöner, och kanske även de pengar som man enligt kollektivavtalet ska få då man får barn/är föräldraledig.

Cia (minns inte om fler skulle åka) - i resultatet av detta brevet ligger min Åka eller INTE åka till Scrapeventet!!!! *åkallar högre makter*

Måste nog skära i lite papper nu..... leta fram nåt fint åtminstone, så jag lugnar ner mig lite.

• Camasunary

Just nu är jag mest nöjd med Trend LOn, men det är nog bara för att jag gjorde den sist Journaling LOn är katastrof!!

V: 2 1/2 timme!! Jag antar att kakan tog slut...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket