• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Asrta1

Nu sitter jag och finurlar på en ny LO som inte heller ska bli sådär 4kantigt rak

Tack claudia och kikkan!

BV: Vet inte om du läste inlägget tidigare...Har klippt ut blommorna från Junkitz papper Där ckockade jag dig allt  Kan om jag vill

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • claudia79
    Asrta1 skrev 2007-01-31 00:05:11 följande:
    Nu sitter jag och finurlar på en ny LO som inte heller ska bli sådär 4kantigt rak Tack claudia och kikkan!BV: Vet inte om du läste inlägget tidigare...Har klippt ut blommorna från Junkitz papper Där ckockade jag dig allt  Kan om jag vill Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Jag tror du skulle vilja vara me i scrapträskets utmaning denna gången*ler hemlighetsfullt* Håll ögonen öppna imorgon så ska du få se
  • Asrta1
    Claudia: Ska hålla dom vidöppna Nu blev jag ju jättenyfiken
  • Blue Vapor

Asrta - japp, jag såg! Inläggen kommer lite omlott här..... Nehej, jag är inte chockad! Tycker det är jätteroligt att du redan tänkt - OCH försökt dig på det på egen hand!!  Du scrappar ju fint allaredan och detta blev ÄNNU finare!!

• Asrta1
    BV: Kyss Du är för go!

Tack för alla !

Detta lyfte mig enormt mkt ska ni veta...har varit inne i en rejäl svacka och allt har varit så typiskt mig "4kantigt-rakt". Hur jag än har tänkt och finurlat så har det bara blivit rakt, rakare och rakast Jag hade iaf vunnit den kategorin

Nu ska jag gå och knyta mig..."J" vaknar nog snart och vill käka....Imorgon ska jag till fotoataljen och hämta foton som vi tog på "J" och några som togs på mig och "J", blir spännande!

Sussa gott, ses imorgon!
  • Asrta1
    Ankiz skrev 2007-01-31 00:25:39 följande:
    Arsta1: Jättefin LO! Så romantisk!
    Tack så mkt!
  • Ankiz

Har precis lagt in min 6:e LO i galleriet. Fotot blev inte så bra, hoppas ni ser. Risa och rosa gärna, vill bli mycket bättre!

Underbara Älskade

♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • InaFia

God morgon på er.

Hoppas det går bra för alla som skall skicka in till den stora tävlingen idag. jag håller tummarna för er träskvänner!!

Massa till alla som lagt ut nya, vissa har jag hunnit skriva till men tyvärr inte alla, sorry.

Mamma till Ellioth 060318
  • Loppan79
    Emmixen skrev 2007-01-30 21:26:03 följande:
    Ser ju väldigt litet ut Kanske ska leta upp annat..Vilka är era favoriter inom alfabet och foamstamps? Och hur gör ni mest/enklast, stämpeldyna eller färg? www.emmixen.se
    Mina favoriter är Philadelfia.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket